מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידן
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.65
איכות 9.85
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בר דורי, כפר יונה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
חיבור של שני שכיורים באמבטיה ובמטבח.
חוות דעת:
ממש התרשמתי ממנו! היה סבלני, נחמד, התעקש עד שהצליח לפתור בעיה שהייתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל קורן, קדימה-צורן.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת ברז המים של המדיח והוספת פקק זמני.
חוות דעת:
בדק את ברז המים של המדיח ואמר שהוא תקין. שם בינתיים פקק זמני עד להתקנה של המדיח החדש. אמין ולא ניסה סתם להחליף ברז תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד אורון, כפר יונה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 03/10/2018
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) הוא דייקן, אדיב, מקצוען, הגון בחיוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בדנני, קדימה-צורן.
אשרור: 07/10/2018
משוב: 31/07/2018
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון לוי, כפר יונה.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
ביקור לטובת פתיחת סתימה בניקוז של מיזוג אויר.
חוות דעת:
מבחינת יחס ושירות היה אחלה אבל מבחינת הפתרון הוא לא הצליח לטפל בסתימה. אני לא יודע אם זה מחוסר ניסיון או כי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פיני מתניאל, כפר יונה.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ל. כפר יונה.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
החלפת סיפונים במטבח.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ב. כפר יונה.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של השירותים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הגיע בזמן שקבענו, ניסה למצוא את מקור הסתימה בביוב ולפתור אותה ראשית עם קפיץ רגיל ורק אח"כ עם קפיץ חשמלי. בסופו של דבר הוא פתח את הסתימה ולקח מחיר סביר יחסית למורכבות הסתימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימון שושן, קדימה-צורן.
אשרור: 08/05/2018
משוב: 09/03/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא בחור מדהים ומקסים! אין לי מילים, הוא היה מקצועי, אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה שרייר, כפר יונה.
משוב: 20/03/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לנזילה.
חוות דעת:
התקשרתי אל עידן בנוגע לרטיבות שנוצרה לי בתקרת השירותים ומעליהם יש את חדר האמבטיה של הקומה למעלה. הוא אמר לי ש 99% זה רובה של המרצפות, שפשוט צריך להוסיף. הוא אמר שלא יכול לדעת בוודאות כי צריך מצלמה תרמית ואין לו אבל שלדעתו זה הרובה. קניתי רובה והשלמתי את זה לבד וזה פתר את הבעיה והתקרה יבשה! עידן יכל גם לבוא אלי הביתה ולייעץ ואז כמובן שהייתי צריכה לשלם על הביקור והזמן שהקדיש לי אך הוא בחר לייעץ לי דרך הטלפון ולא לקחת אגורה אחת עבור הייעוץ. מזמן לא נתקלתי בשירות כזה אדיב. ממליצה בחום עליו, אנשים ישרים ואדיבים שקצת קשה למצוא בימינו אלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק