מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
קובי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.60
איכות 9.87
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי פ. פתח תקווה.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש .
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות! הוא היה בסדר, בא בזמן, ענה על השאלות, עשה עבודה נקייה יחסית ואין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון חורי, פתח תקווה.
משוב: 26/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד. ניקוי אבנית בשני דודי שמש.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש! הגיע בזמן, עבד מהר וסידר הכל. נתן מחיר הגיוני. סה"כ מרוצים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן יצחקי, גבעת שמואל.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום + תרמוסטט.
חוות דעת:
הגיע מהר, עשה עבודה מקצועית מאוד, לקח מחיר הגון והוא איש נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר הראל, פתח תקווה.
משוב: 21/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב רכטר, פתח תקווה.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק בדוד חשמל של חברת אידיאל.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע מהר מאוד, המחיר שלו היה סביר בעיניי והכל התנהל ונעשה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור כהן, גבעת שמואל.
אשרור: 15/06/2020
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש של אור-אנרגיה.
חוות דעת:
קובי היה אחלה! הוא עשה עבודה נהדרת, והיה מנומס ונחמד מאוד. הוא הגיע בזמנים שקבענו ולקח מחיר הוגן עבור העבודה שעשה. אני מרוצה מהתוצאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ע. פתח תקווה.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ דוד חשמל בן כ 11 שנזל מהפלטה למטה שכלל ניקוי כל הדוד מאבנית והחלפת תרמוסטט, פלאנג' וגוף חימום.
חוות דעת:
קובי, יצאת צדיק. תיקנת במקצוענות והצלת לנו את הדוד במקום להחליף אותו. השירות היה מהיר מאוד (פחות משעתיים מהקריאה) וללא ספק אעבוד איתו שוב ואמליץ עליו בכל החום. שמרתי באותיות גדולות את הפרטים שלו. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת מולאי, פתח תקווה.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ודוד חשמל.
חוות דעת:
מאוד התרשמתי מקובי. אדם אחראי, מקצועי, נעים הליכות. עשה עבודה טובה, עמד בזמנים, עבודה איכותית התעקש לא לקבל תשלום עד שווידא שהציוד עובד כראוי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר לב ארקין, פתח תקווה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט.
חוות דעת:
קובי היה מעולה. הגיע אלינו מהר כי זה היה דחוף בשישי. פתר את הבעיה והיה הגון גם מבחינת מחיר וגם בשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ק. פתח תקווה.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט בפאנל סולרי לדוד שמש.
חוות דעת:
העבודה היתה טובה. הוא היה מאוד רציני, הגיע בזמן, שלח תמונה בסוף העבודה ולא היו בעיות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק