מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
קובי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.79
מחיר 9.52
איכות 9.72
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפי ש. ראשון לציון.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 23/04/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל 150 ליטר של נמרוד.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז רינגלר, ראשון לציון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומוליך בדוד חשמל.
חוות דעת:
קובי היה בסדר גמור, פיקס, בא שאמר, נחמד, עבדנו בשיתוף פעולה, מקצועי, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד עוזיהו, ראשון לציון.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים .
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ואדים גרנדר, ראשון לציון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, התרשמתי שהוא מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך ובמהירות, רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלית רביב, ראשון לציון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ברזים בדוד חשמל.
חוות דעת:
בן אדם מקסים חבל על הזמן, קודם כל הוא מקצועי, הגיע ישר, טיפל בבעיה וניקה אחריו. הוא אפילו הקדים, לקח מחיר סביר ואחרי העבודה התעניין ועדכנתי אות ושהמים חמים חזרו. ממש אדם זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי מיטרני, ראשון לציון.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקו דוד שמש בגודל של כ- 100 ליטר, שכלל תיקון נזילה מהקולטים, החלפת מתג חשמל של הדוד בבית, החלפת תרמוסטט ושסתום.
חוות דעת:
היה מדהים, לא ראיתי איש מקצוע כזה! הוא ממש מעולה וכל פעם שרציתי יותר, הוא עצר אותי והרגיע אותי והסביר לי מה המצב של הדוד ואם בכלל כדאי לי להשקיע בזה, כי זה דוד מאוד ישן. הוא עשה עבודה מדהימה, היה הכי אחראי וסבלני בעולם וזה לא היה פשוט כי היה קשה לאתר את התקלה והוא עבד קשה. הייתה בעייתיות למצוא את הדוד והוא לא התעצבן ולא נלחץ, אלא להפך, הרגיע אותי. פשוט איש נהדר, אין דברים כאלה. הרגשתי שלא שילמתי מספיק אפילו ביחס למה שעשה. הוא איש מקצוע ובן אדם זהב, אם יש מישהו שצריך לתת לו מיליון כוכבים, זה האיש הזה וזה די נדיר אצל אנשי מקצוע. נפלתי על מישהו ממש טוב ומקצועי והכי חשוב, לפני הכל הוא בן אדם והיחס שלו היה הכי לבבי שיש. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר י. ראשון לציון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
מהמם! הוא מקצועי מאוד והסביר הכל. פשוט תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי אדיוב, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2019
חוות דעת:
היה סבבה, אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה פייבל, ראשון לציון.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת גוף חימום של חברת כרומגן.
חוות דעת:
קובי היה פשוט ממש מעולה! יצא ממש צדיק, הגיע בזמן והכל עובד. הכל היה 100 אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל גרשטיין, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
ביצע עבודה בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1967 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק