מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
קובי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.73
מחיר 9.33
איכות 9.61
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון ברנע, הוד השרון.
אשרור: 12/07/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
ניטרול מערבל המים.
חוות דעת:
בחור על הכיפק, הגיע מוקדם ממה שהבטיח שזה היה מצוין. היה לבבי, מקצועי. ניטרל את מערבל המים, על הדרך נתן טיפים על התרמוסטט ואפילו עבר עם צבע נגד חלודה על המחברים של הצינורות של הדוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יהודה בוקאי, כפר סבא.
אשרור: 03/07/2019
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וניקוי דוד שמש.
חוות דעת:
קובי עשה את העבודה בהתאם לציפיות, הוא נחמד ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ג. כפר סבא.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ בדוד שמש.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי ולדעתי לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ר. כפר סבא.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תחזוקה מונעת של דוד החשמל, החלפת המערכת החשמלית בתוך הדוד.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע בזמן, שירות מעולה, תיקון מקצועי ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן סלע, כפר סבא.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
העבודה היית הטובה וקובי היה מאוד מהיר גם בזמן ההגעה שלו וגם בזמן העבודה עצמה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס סנפיר, כפר סבא.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש 120 ליטר כולל החלפת תרמוסטט, גוף חימום וניקוי הדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, קובי הגיע ונתן שירות נעים, אדיב וסובלני. הוא היה אצלנו בבית כמעט שעה וחצי כי לא הייתה אפשרות לרוקן את המים בדוד אז הוציא אותם עם דלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל לוי, רעננה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד ופקק בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין. קובי מקצועי, אדיב ומגיע לו את הציון הכי גבוה שאפשר. בעקבות תיקון התקלה הייתה עוד תקלה בארון חשמל והוא הגיע שוב, תיקן ונתן שירות שאין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי נקים, כפר סבא.
אשרור: 10/04/2019
משוב: 09/02/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
דיברתי איתו על הבוקר, אמר שיגיע תוך שעתיים ואכן הגיע. עבד בזריזות ופתר את הבעייה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה בוקאי, כפר סבא.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת קולטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא הגיע אליי פעם אחת, החליף חלק מסוים בדוד והבעיה חזרה. הוא הגיע שוב והחליף את הקולטים, בינתיים זה נראה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצן צדוק, הוד השרון.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמלי.
חוות דעת:
אין לי מילים, היה יוצא מן הכלל. הדבר הכי חשוב זה שהוא היה ישר בצורה בלתי רגילה ואני הייתי כל כך מרוצה ממנו. הוא ענה לי ביום שישי בערב ואני מאוד מעריך אותו על כך וקבעתי איתו שיגיע ביום ראשון. הוא הגיע ואיתר את התקלה והיה ישר ואמר לי שהוא יכול לטפל רק בחלק מהבעיה כי התקלה הנוספת שקיימת הוא לא מתעסק בזה אבל הוא עזר לי לאתר אותה. הוא לקח מחיר סביר, נתן שירות מעולה ואני אשתמש בו בעתיד, הוא לגמרי מצדיק את הדירוג הגבוה שלו ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1905 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק