שירות מצוין! פביאן אכפתית ועדינה. מנקה ממש טוב וממש נחמדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אביטל ג. הרצליה.
אשרור: 15/01/2025
משוב: 27/06/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור מרדכי, הרצליה.
משוב: 27/11/2024
תיאור השירות:
טיפול שורש בקליניקה.
חוות דעת:
ירון עשה עבודה טובה, הגיע ממש באותו יום שהתקשרתי והכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת חנוך, הרצליה.
אשרור: 02/10/2024
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
טיפול שיננית לילדה.
חוות דעת:
היא הייתה מקסימה, יעילה, מהירה ונחמדה. יצאנו מאוד מרוצות ממנה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חלי ב. הרצליה.
אשרור: 29/08/2024
משוב: 04/09/2023
תיאור השירות:
טיפול חרום בשן שנפלא.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. יצאתי מרוצה! הטיפול של הרופא היה מקצועי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 90 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה
אודות
שאלות ותשובות עם ד"ר ירון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.