תיקון תנור אפיה בילד-אין של חברת BELLINI שקיצר בעקבות לחות בגוף החימום.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, עשה עבודה טובה, נתן לי המלצות איך לשמור יותר טוב על התנור בעתיד והמחיר היה הוגן. גם התרשמתי מאוד שאמר לי שבמידה והתקלה חוזרת כנראה ואין דרך לתקן ושהוא היה ממליץ לקנות חדש. לפני שהוא הגיע הוא היה זמין מאוד ואמר שיגיע בטווח של שעתיים אבל לדעתי זה היה טווח זמן ארוך מידי. בנוסף הפריע לי שהוא לא הקפיד לעטות מסכה כנדרש ולא היה לי נעים להעיר. אחרי שהוא שיצא רציתי לשאול אותו משהו נוסף, הוא לא ענה לטלפון, לא חזר אליי וזה לא היה נעים וזה קצת מראה על אדישות וזלזול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שירן אשש, רמת גן.
משוב: 26/12/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר בתנור של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה מאוד זמין. היה מקצועי, נחמד, אדיב והוגן. הוא נתן מחיר סביר מראש ועמד בו. היה באמת מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארזה כהן, רמת גן.
אשרור: 25/02/2015
משוב: 22/12/2014
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפייה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינה אבירם, רמת גן.
משוב: 11/11/2014
תיאור השירות:
בדיקת מקור קצר בתנור אמקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, יש בו יושר ואמינות. הוא הסביר לי מה הבעיה ופתר את הבעיה כמו שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד פרלמן, תל אביב.
משוב: 01/03/2023
תיאור השירות:
תיקון תנור בוש.
חוות דעת:
מומלץ בחום! זמין, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קלרה כהן, רעננה.
משוב: 18/10/2022
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!! ניסים היה מדהים. למרות שהיה יום שישי, הוא השיג את החלק שהיה דרוש כדי לתקן את התנור. השאיר הכל מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד גורן, הוד השרון.
משוב: 16/10/2022
תיאור השירות:
החלפת נורה בתנור אפייה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בחור נחמד, מילה שלו זה מילה, הוא בא בזמן והודיע הכל, אבל המחיר היה מופרז לדעתי, למרות שזו פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה ויכול להיות שזה התעריף.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שירה ל. תל אביב.
אשרור: 23/09/2022
משוב: 25/07/2022
תיאור השירות:
בדיקת תנור.
חוות דעת:
היה מעולה שירות נעים ומקצועי. ניסים הגיע לעזור במקרה חריג הקשור לתנור ועכבר. הוא היה אדיב, נעים ומקצוען אמיתי ועזר לנו ככל שיכל. אפילו בדק את המזגנים על הדרך:) תודה ניסים היקר מעריכים מאד את העזרה שלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים פסי, רעננה.
אשרור: 27/08/2022
משוב: 27/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון תנור אפייה שלא נדלק.
חוות דעת:
בעקבות הפסקת חשמל שהייתה בבניין התנור הפסיק לעבוד. ניסים אמר שקודם כדאי לי לנסות לאתחל אותו מחדש ולעשות לו ריפרש, הוא הסביר לי איך לעשות את זה וזה עבד :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
צופית שפיקי, פתח תקווה.
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
בדיקת דלת בתנור משולב מחברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מאד מהר והיה יעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.