מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.51
מחיר 8.99
איכות 9.55
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דימה זרינס, בני ברק.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימת קרח במקרר מחברת WHIRLPOOL.
חוות דעת:
המקרר אצל אבא שלי לא קירר והמקפיא עבד. הוא הגיע, בדק ואמר שיש סתימה של קרח במקרר. הוא פתח את כל המקרר והתחיל להפשיר, היה מקצוען ולא התייאש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נאווה קטן, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במקרר של חברת סיימן.
חוות דעת:
ניסים ניסה לתקן את המקרר אבל לא הצליח כיון שהמקרר היה כבר מיקרה אבוד. אבל הוא אחלה בחור, אמין, ישר ודייקן. גם המליץ לי איפה לקנות מקרר חדש וממש עזר. שמרתי את המספר שלו אצלי אם אצטרך בעתיד אני אתקשר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אל-חי, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, מקצועי, סידר את התקלה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמונה סייג, בני ברק.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים, דלת ומתג שבת במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן, הטעתי אותו לגבי סוג המקרר, יצא שעשה עבודה גדולה יותר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת לוי, גבעתיים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
אין לי כל כך מה להגיד, הוא לא השיג את החלק, אמר שהחלק יקר, הוא לא עזר לי בתכלס. בהתחלה חשב שזה בגלל הברז שסגרנו, סגרנו אותו בכוונה בגלל התקלה ומיהר להסיק מסקנות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רותי שמעיה, רמת גן.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מקרר של חברת LG לצנרת והרכבת מסנן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והגיע בזמן. הוא החליף הרבה חלקים ואני לא בטוחה לגבי המחיר. הוא עשה את העבודה כמו שצריך והיה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן רוזן, גבעתיים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר LG.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה חמוד ברמות. נראה מקצועי והמקרר עובד סבבה עכשיו. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה כהן, רמת גן.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה עשר! התקשר והדריך אותי להחליף רכיב חשמלי במקרר וזה פתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף רונן, גבעתיים.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! עבודה מצוינת ובחור מאוד סימפטי. מומלץ :-)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב פלג, רמת גן.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת חיישן במקפיא של סמסונג.
חוות דעת:
ניסים היה מקסים, הוא מקצועי מאוד וטיפל בתקלה בזריזות! היה סימפטי ולקח מחיר הוגן. אם נצטרך נפנה אליו שוב, אני מאוד ממליץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1305 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק