מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.05
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.37
זמנים 9.32
מחיר 8.77
איכות 9.35
דירוג כללי 9.05
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יחזקאל הימלפרב, גבעתיים.
אשרור: 23/05/2019
משוב: 23/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
רועי ת. רמת גן.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה שנקרעה במייבש כביסה.
חוות דעת:
מומלץ בחום! הגיע תוך שעה מרגע שהתקשרנו, היה מקסים, וביצע את ההחלפה ביסודיות ועם הרבה סבלנות וזהירות על המייבש. המחיר היה זהה לאחרים שדיברנו איתם. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל א. גבעתיים.
אשרור: 02/05/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון איטום של פריזר.
חוות דעת:
ניסים הגיע תוך כמה שעות מהפנייה, תיקן תקלה בלי צורך בחלקי חילוף יקרים, במהירות ובאדיבות. הסכום לביקור ועבודה מעט גבוה אבל יש תמורה טובה מאד.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף רונן, גבעתיים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! עבודה מצוינת ובחור מאוד סימפטי. מומלץ :-)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון פרידמן, רמת גן.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 30/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר ישן שהמקפיא הפסיק להקפיא וכן נזילה מהדלת.
חוות דעת:
טיפל היטב בבעיה במשך שעה ארוכה ובעיקר טיפל בדלת והגביה אותה למרות שזה לא היה חלק מהענין אך עשה זאת כדי שלא תיווצר שוב הבעיה של כניסת חום. שירות מצויין והגיע מיד בזמן. והמחיר סביר מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין ברוכים, בני ברק.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא החליף לי חלק במקרר, בן אדם טוב, תיקן מה שצריך, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורין מטה, גבעתיים.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של רעש במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר, בערב התקשרתי אליו שוב ואמרתי לו שהבעיה לא נפתרה וכבר יום אחרי בבוקר הוא הגיע שוב, אדם מאוד חביב אני מאוד מרוצה ממנו.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב שפנדורף, גבעתיים.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שנקבע, עשה את העבודה והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה שחף, גבעתיים.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש אשר גרם לקצר .
חוות דעת:
הזמנו אותו בגלל מדיח כלים שקיצר הוא הגיע ותיקן אותו. אחרי משהו כמו שבועיים המדיח היה נתקע וההדחה לא הייתה נגמרת. צלצלנו אליו ודרך הטלפון הוא אבחן שמדובר בבעיה בכרטיס ושאין טעם לתקן את החלק כי זה יקר. בסופו של דבר פנינו למישהו אחר שיעזור לנו בכל העניין ובבחירת המדיח החדש.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דוד ב. גבעתיים.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שעשה קצר שכלל החלפת גוף חימום והפשרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1242 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק