ניסים היה סבבה, הוא היה ממש מוצלח ותיקן לי את התקלה במחיר סביר לדעתי. התקשרתי אליו בלילה והוא הגיע בצהריים של יום למחרת והיה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור צברי, אריאל.
אשרור: 29/12/2022
משוב: 30/10/2022
תיאור השירות:
הרכבת והחלפת רצועה למייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
ניסים הגיע אליי אחריי שטכנאי אחר הגיע לתקן לי את המייבש וברח באמצע. התקשרתי אליו והסברתי לו שמיום חמישי המכשיר מפורק בבית, והוא הגיע אליי תוך פחות מ 10 דקות. הוא סידר והחליף רצועה על חשבונו, ולא לקח ממני תשלום, אפילו לא ביקור שזה מינימום! הוא מלאך משמיים! אין אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים ל. אריאל.
משוב: 11/12/2022
תיאור השירות:
תיקון דלת ונזילה במקרר מחברת HISENSE.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, זמין ועשה לי עבודה מעבר בכך שבדק לי נקודת גז חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושע פנחסי, אריאל.
משוב: 28/01/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים היה נהדר, ממש מעל ומעבר, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פילניאק גלית גלית, אריאל.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומייבש.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה מהכל. בטלפון קבענו מועד ומחיר עבור ביקור ובדיקה של מכונת כביסה ומייבש. בפועל לא הגיע במועד שנקבע, לא הודיע, התקשרתי לתאם מועד חדש. הגיע, לא מצא בעיה במייבש ועשה איפוס למכונת כביסה וגבה יותר ממה שקבענו בטלפון.
איכות
3
מחיר
4
זמנים
4
יחס
7
4
כללי
אופיר יעקובובסקי, אריאל.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בהפשרה של מקרר חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מאוד נחמד, הגיע אלי נורא מהר ובזמן, הוא הסביר לי מה הוא בדיוק עושה וענה לכל השאלות שלי. אני מרוצה כי אכן נפתרה הבעיה אך לדעתי הוא גבה מחיר יקר עבוד העבודה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירה סר, אריאל.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה הכי בסדר בעולם! הגיע יום למחרת ממש על הבוקר, גבה דמי ביקור בלבד כי לא היה אפשר לתקן את המקרר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אנה סרגינקו, אריאל.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות מדיח של חברת BOSH ושל מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שמחתי שניסים מתקן את כל המכשירים שרציתי לבדוק, ללא צורך להזמין תכנאי נוסף. קיבלתי הסבר על כל תקלה שבדק וגם המלצות לשימוש הבא. מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור הירשנביין, אריאל.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי סתימה ותיקון חלק במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואחלה בן אדם, זמין, סבלני ופתר את הבעיה במהירות, המחיר היה הוגן ואני מאד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל ליברנט, אריאל.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור אפיה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.