ניסים היה מקסים! הוא בדק את מה שהיה צריך לבדוק ואמר שלא שווה לתקן. השירות, האדיבות והעצות שנתן לי, הכל היה ממש בשמחה. גם מבחינת זמנים הוא היה מעולה. לדעתי זה קצת יקר אבל זה המחיר שהוא גם ציין מראש באתר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה דרסינובר, אלעד.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
בדיקה של מקפיא.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ובדק ביסודיות. לבסוף הוא הפנה אותנו למישהו אחר כשהבין שהעבודה גדולה עליו ולא גבה תשלום כלל. אני מודה לו על האמינות שלו וממליצה עליו בחום! כל הכבוד לו :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורלי אהרון, אלעד.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה משולב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! השירות היה מהיר, נעים, מקצועי ומחיר הוגן. יישר כח גדול!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז א. אלעד.
אשרור: 27/08/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל החלפת פחמים.
חוות דעת:
הגיע מהר והעבודה נעשתה באופן מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז א. אלעד.
אשרור: 20/08/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בוש שכלל החלפת משאבה.
חוות דעת:
הגיע מהר לאחר יצירת הקשר. טיפל בנושא באופן מהיר ויעיל ועדכן לגבי המחירים. סה"כ היה טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה קרת, אלעד.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 17/12/2015
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים סאווטר.
חוות דעת:
הוא בדק את המדיח והיה מאד ישר להגיד שלא כדאי לתקן אותה. השירות שלו איכותי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה קרת, אלעד.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 25/11/2015
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים והחלפת שקע חשמל.
חוות דעת:
אני חשבתי שהלך הגוף חימום והוא בא לבדוק ומתברר שבסך הכל השקע לא עובד. אני מאוד מרוצה מהאמינות שלו ומזה שהוא בדק והראה מקצוענות ולא ניסה למרוח ולהמציא סיפורים שזה מאוד חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרי דוד, אלעד.
אשרור: 31/05/2016
משוב: 13/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד מקצועי ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר כהן, אלעד.
אשרור: 14/07/2015
משוב: 12/04/2015
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור של סאוטר, כלל חיזוק של המגעים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצויין. הגיע בשעה המדויקת ותיקן את התקלה. ממש עשר :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר א. גבעתיים.
אשרור: 12/04/2024
משוב: 26/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
אמר שיש דליפת גז ולא ניתן לתיקון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.