מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.34
מחיר 8.82
איכות 9.42
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר ברק, פתח תקווה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של אמנה ואיתור תקלה בכרטיס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע למחרת בבוקר לבדוק ועשה בדיקה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מלכה ג. גבעת שמואל.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואיפוס מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בדק את מכונת הכביסה שלא סיימה את התכנית והיה צריך לעצרה ידנית. בבדיקה היא דוקא פעלה כמו שצריך, אבל בכל זאת נעשתה בדיקה של כל התכניות ואיפוס. מקווה שתפעל כך גם הלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב בוים, פתח תקווה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא בא, מיד מצא את התקלה והחליף את החלק שגרם לקצר. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי לויאל, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים היה מצויין, עשה עבודה טובה, היה מקצועי, הגיע אלי ביום שישי ממש בדקה התשעים והוא היה זמין! מומלץ בחום, שמחתי שהגעתי אליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לייזרוביץ', פתח תקווה.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה למקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור והגיע בזמן. עשה בדיקה למקרר ואמר שעלות התיקון תהיה מאוד גבוהה והמליץ לרכוש מקרר חדש. נתן חוות דעת מקצועית וגבה תשלום רק על ביקור. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איציק ציון, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס ראשי במקרר+ הפשרה.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא היה נחמד, מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני סבג, פתח תקווה.
אשרור: 14/03/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון משאבה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי בן הרוש, פתח תקווה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת של צינור ושל המאוורר של המדחס במקרר סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקסים ונעים. הזמנתי אותו בעקבות נזילה במקרר, בא מהר ותיקן. היה ממש מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כהן, פתח תקווה.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת תנור.
חוות דעת:
הוא בא לבדוק את התנור, נתן חוות דעת מקצועית והכווין אותנו מה לעשות. היה אחלה, ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל וסרמן, פתח תקווה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון בלוח מקשים במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא נחמד, חברותי, מקצועי, סידר מהר את הבעיה ועשה עוד בדיקות למדיח לראות שהכל עובד, היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק