מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.06
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.50
מחיר 8.80
איכות 9.03
דירוג כללי 9.06
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סופי דמרי, פתח תקווה.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס ותנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מקסים וממש הוגן! הוא הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה תמולד, פתח תקווה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת קירור והחלפת תופסן דלת מקרר בעל 4 דלתות של חברת שארפ.
חוות דעת:
כבר בטלפון הוא ידע לזהות את התקלה ואמר לי את המחיר, הגיע עם הציוד הנדרש וכל מה ששיער מראש היה מדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ורג' דזאלובסקי, פתח תקווה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אמקור שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הסביר יפה מה הוא עושה עבד נקי והמזגן עובד טוב, המחיר לדעתי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב בוים, פתח תקווה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא בא, מיד מצא את התקלה והחליף את החלק שגרם לקצר. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קשת ליבוביץ, גבעת שמואל.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר תדיראן.
חוות דעת:
הוא קודם כל נתן שירות ברמה ממש גבוהה. הוא היה מאוד מסור, הסביר כל דבר בסבלנות, עשה עבודה מקצועית ונתן אחריות על העבודה. מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן יששכר, פתח תקווה.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
זאת הפעם השנייה שהוא מגיע אלינו לביצוע עבודה וזאת מכיוון שהיינו מאוד מרוצים ממנו בפעם הקודמת. הוא בדק לנו את מכונת הכביסה וטען שאין טעם לתקן אותה ושכדאי לקנות כבר מכונת כביסה חדשה כמובן שהקשבנו להצעתו. הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד אך הוא גבה עלות שהייתה לדעתי מעט יקרה.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אשר בן, פתח תקווה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מסוג ליבהר.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין. יש לו שירות, מקצועיות ומחירים הוגנים. הוא הגיע בזמן שקבענו ואני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אלקובי, פתח תקווה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
השירות היה טוב, ניסים היה ישר והגון, ציין מראש עלויות, הראה והסביר על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי בן הרוש, פתח תקווה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ומאוורר של המדחס במקרר סמסונג.
חוות דעת:
הזמנתי את ניסים בעקבות נזילה במקרר, בא מהר ותיקן. תחילה אמר צריך להחליף צינורית. החליף ואז אמר שבעקבות הנזילה גם המאוורר הפסיק לפעול. החלפנו מאוורר מה שייקר מאוד את עלות התיקון. הסכמנו לזה מתוך מחשבה שזה היה מקרר שעבד מצויין והייתי מרוצה מאוד מהמקרר. רק יממה לאחר מכן הבחנתי שהמקרר חם וכל הדברים שבמקפיא החלו להפשיר!! ניסים הגיע שוב יום לאחר מכן ועכשיו טען שהגז ברח. מאחר והשקענו כבר סכום גבוה בתיקון חששנו להמשיך ולהשקיע והחלטנו לקנות מקרר חדש. אז גילינו שהנזילה ממשיכה להתקיים! מסתבר שהבעיה הייתה מלכתחילה בברז שבקיר ובכלל לא קשורה למקרר! אני אמנם לא איש מקצוע אבל מה שבטוח זה שלא רק שניסים לא טיפל בבעיה אלא אולי אף גרם לנזק למקרר שעבד. שילמתי והמקרר לא תוקן אלא הפסיק לעבוד.
איכות
1
מחיר
0
זמנים
2
יחס
6
1
כללי
גירסאות
עומר ברק, פתח תקווה.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של אמנה ואיתור תקלה בכרטיס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע למחרת בבוקר לבדוק ועשה בדיקה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1408 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק