הוא סובלני ואין דברים כאלה, הסביר לי הכול. המחיר היה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית גרין, יהוד.
משוב: 12/11/2020
תיאור השירות:
תיקון גומי בדלת מקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מאוד מקצועי, אדיב והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן א. אור יהודה.
אשרור: 18/10/2020
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רפי בכר, סביון.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרר של חברת ליבהר שכולל הפשרה.
חוות דעת:
ניסים היה מצוין! הוא היה שירותי, מקצועי, והמחיר היה הוגן בעיני. עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל ממן, יהוד.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין! עמד בזמנים שקבענו, היה אדיב ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן עבב, אור יהודה.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
ניקוי גומיות בדלת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הגיע ואמר שזה 650 שקל, בדקתי מחירים ודבר כזה אמור לעלות 350 שקל משהו כזה, הוא פירק וניקה לי את הגומיות והרכיב אותם בחזרה. אני לא בטוח שזה עשה את העבודה, קצת התאכזבתי, אם הייתי יודע שזה 350 הייתי אומר לו תחליף אבל אם הייתי יודע מראש שזה 650 לא הייתי קורא לו, בסך הכל איש נחמד והכל אבל המחיר קצת יקר לדעתי, חבל שקראתי לו, בסוף שילמתי לו רק על ביקור.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
רק לצין שמחיר האטם אינו כולל עבור ביקור. לדעתי חסכתי ללקוח עלות של האטם. הוא היה משלם יותר עבור האטם לפני מע"מ כולל המשלוח של החלק.
7
כללי
אמיר ל. אור יהודה.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
החלפת דאמפר במקרר בעקבות מיים במגירת ירקות.
חוות דעת:
המקרר עובד מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור בכור, יהוד.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 18/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הייתי מרוצה - הוא היה מאד מהיר, אדיב ומקצועי, ידע בדיוק מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמלה לוי, אור יהודה.
משוב: 22/11/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, תיקן את התקלה וגבה מחיר סביר אבל לא נתן לי אחריות כי לטענתו יש חור במקרר שאי אפשר לסתום, בינתיים המקרר עבד. לאחר זמן קצר הצטערתי שקראתי לו כי התקלה במקרר חזרה. הוא הגיע וטען שאי אפשר לתקן אלא רק להחליף מקרר, דבר שהתברר כלא נכון לאחר מכן. בינתיים הוא מילא גז על מנת לסדר זמנית את התקלה וגבה סכום גבוה לדעתי. לאחר שבועיים חזרה התקלה שוב, הזמנתי טכנאי אחר והוא הצליח לתקן את התקלה לחלוטין ובחצי מחיר מבלי להחליף שום מקרר!
איכות
2
מחיר
3
זמנים
8
יחס
5
תגובת העסק:
נאמר ללקוחה כי יש דליפה בגוף המקרר. ניתנה ללקוחה הצעת מחיר למילוי גז ובו זמנית הוסבר כי לא אוכל לתת אחראיות על עבודה מסוג זה. הלקוחה אישרה את ביצוע העבודה.
לאחר תקופת זמן הלקוחה פנה אלי שוב ולפנים משורת הדין בצעתי מילוי חוזר ללא עלות. מניסיוני בתחום, אין טכנאי שיכול לתקן באופן קבוע דליפה במקרר. יתכן שהוא פתר את התקלה באופן זמני אבל סביר מאוד שזה יצר תקלה נוספת של בעיות הזעה בחלקו הקדמי של המקרר.
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.