הוא בסדר גמור, בחור על הכיפאק ונותן שירות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי כהן חסיד, חולון.
אשרור: 26/07/2020
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיבים פנימיים ודלת עבור מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אדיב, שירותי, מקצועי ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוית כהן, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מעולה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד דיקמן, חולון.
אשרור: 23/04/2019
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר ויצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי א. חולון.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הייתי מאוד מאוד מאוד מרוצה, הכי אמין בעולם, הוא דיבר איתי לפני העבודה והסביר לי מה לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סבטלנה ר, בת ים.
משוב: 24/06/2018
תיאור השירות:
הדבקה של הגומי לדלת המקרר.
חוות דעת:
העבודה שלו מצוינת, הוא הגיע תוך מספר דקות וביצע את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריאן לזרוביץ, בת ים.
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ג'נראל אלקטריק שכלל החלפת מאוורר של המדחס.
חוות דעת:
הוא בחור בסדר גמור, הייתי לחוץ על העבודה כי זה היה בשישי כך שאני לא יודע לגבי המחיר אבל הוא ניראה מקצוען. הוא היה בסדר גמור, הסביר והראה לנו הכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטליה ריבק, בת ים.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בא והיה מצויין, מאוד שרותי, אין מה להגיד, אני מרוצה מהשרות וממנו. אני מדרגת אותו בציון הכי גבוה. כל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני פולצק, בת ים.
אשרור: 12/06/2016
משוב: 28/02/2016
תיאור השירות:
החלפת מאוורר פנימי במקרר תדיראן אפולו.
חוות דעת:
השירות היה אדיב, בזמן שנקבע ומקצועי. בסיום התיקון בוצעה בדיקת טמפרטורה בתא ההקפאה ובמקרר בכדי לוודא פעולה תקינה. יכול להיות שהמחיר היה מעט גבוה אבל בסך הכל, בשורה התחתונה ניסים היה בסדר גמור ואשמח להעזר בשירותיו בעתיד.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול פירון, רעננה.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא החליט בצדק שחייבים להחליף. עשה כל מאמץ למנוע אבל המדחס גמור. המקרר עתיק. היה על הכיפאק! מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1419 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.