ניסים היה פשוט מצוין מכל הבחינות, הגיע בזמן, טיפל בבעיה כמו שצריך והשאיר נקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל רוה, הרצליה.
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אמר מראש שסבירות נמוכה שיהיה אפשר לתקן, ביקשתי שיגיע בכל מקרה, אמר את התעריף מראש, הגיע וביצע בדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר אליזר, הרצליה.
משוב: 30/07/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור מים למקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! ניסים היה מאוד מקצועי ומהיר וידע בדיוק איך להחליף את הצינורות ואיפה צריך לחתוך אותם. הוא עבד מסודר ונקי ועם סבלנות רבה.
הגיע בזמן בדיוק כמו שקבענו והיה מאוד ענייני כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם בן גל, הרצליה.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הטכנאי הגיע ואבחן שלא כדאי לתקן את המקרר. הוא איש נחמד מאוד, נעים והלוואי וכל האנשים היו כמוהו. הוא באמת אדם יוצא מן הכלל ואיש מקצוע טוב. הוא גבה מחיר הוגן לדעתי ומגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא מיכלסון, רמת השרון.
משוב: 27/06/2023
תיאור השירות:
החלפת הצנרת של הקיוסק והאייס מייקר במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פליקס גנדלמן, הרצליה.
משוב: 26/06/2023
תיאור השירות:
אבחון תקלה במדחס של המקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע מהר ואבחן את התקלה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון כסיף, הרצליה.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומקפיא שהפסיקו לקרר.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ! ניסים היה מצויין, ווידא שהבעיה היא רק סתימה בניקוז, וקפיאת המאוורר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאור רוסנסקי, הרצליה.
משוב: 11/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה נפלא, עשר בהכל. היה פצצה ממש הציל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל וינטר, הרצליה.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Haier.
חוות דעת:
ניסים היה מעולה, הוא הגיע בזמן והמחיר שלקח היה בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל יצחק, הרצליה.
משוב: 16/08/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.