השירות היה מצוין! הזמינות שלו הייתה מיידית, מאוד מקצועי, זיהה את הבעיה במיידי ותיקן אותה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני פיינברג, ירחיב.
אשרור: 17/06/2025
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר סמסונג רועש.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! איש נחמד, נתן שירות מהיר. אפנה אליו בעתיד שוב בוודאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומית פישר, רעננה.
אשרור: 19/05/2025
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! מקצועי לאללה. פתח את המקרר, הראה לי את הצינור הסתום ואת החלקים המלאים אבק, תיקן הכל תוך דקות. הוריד לי כמה עשרות שקלים מהצעתו המקורית, אבל לא נתן לי אישור תשלום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אלון כהן, כפר סבא.
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ביתי והחלפת כרטיס.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! הוא מצא שכרטיס הפיקוד התקלקל. לא היה לו כרטיס חליפי לכן התקשר לטכנאי אחר שהביא את הכרטיס אחרי 45 דקות. אינני יודע אם הם עובדים יחד או פשוט חברים. אך הבעיה טופלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רפי גל, הוד השרון.
משוב: 04/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רוני רוסו, כפר סבא.
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר מחברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא תיקן לי תקלה במקרר, המקרר הוציא רעשים, הוא היה אחלה גם במחיר וגם בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן נ. כפר סבא.
משוב: 13/12/2024
תיאור השירות:
איפוס כרטיס ראשי במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והחוויה הייתה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן שמיר, הוד השרון.
אשרור: 12/12/2024
משוב: 13/10/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, נתן לי פתרון טלפוני ללא תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גיל פישמן, הוד השרון.
אשרור: 05/12/2024
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אל ג'י.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1408 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.