מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.06
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.50
מחיר 8.80
איכות 9.03
דירוג כללי 9.06
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה בורשטין, רעננה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאייד למקרר אייר דגמים חדשים 12v.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, תיקן את התקלה והמחיר נשמע הגיוני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שאול פירון, רעננה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו! הגיע בזמן, היה סבלני והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל סבאג, הוד השרון.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הוא הגיע שעה אחרי שהתקשרתי אליו ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור שמואלי, רמת הכובש.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה חברת קונדנסור זנוסי.
חוות דעת:
היה שירות מעולה! הוא הגיע יום לאחר כשדיברתי איתו. טכנאי מוסמך של זנוסי אמר לי מראש שתקלות של זנוסי בדרך כלל מאוד יקרות וכשהתקשרתי לאיתן הוא אמר לי שהבעיה בדרך כלל יותר קטנה והיא חצי מהעלות שהטכנאי השני אמר לי. ולבסוף באמת העבודה שלו עלתה רק חצי ממה שאמר לי הטכנאי השני. אעזר בו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלג פייס, רעננה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של הצטברות מים במקרר של חברת Bellers.
חוות דעת:
מסרתי לו את כל הפרטים כבר בטלפון, טיפל בבעיה פשוטה של בצטברות מים שהיו ליד המגירת ירקות, הסביר על המקרר ואיך לטפל בבעיה אם תקרה שוב, אדם שירותי ונחמד. המחיר לא היה הוגן לדעתי כי הוא הגיע לדקה וחצי, הוא היה יכול להסביר דרך הטלפון ולמנוע את הגעת הטכנאי. נשארנו בסוף עם חוויה חמוצה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
דפנה מנגן, רעננה.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס דיגיטלי וכרטיס תצוגה בתנור אפייה.
חוות דעת:
בכנות רבה הייתה לי בעיה איתו, הוא בחור מאד נחמד ודייקן רק שמבחינת האמינות הוא לא היה אמין, בהתחלה הוא לקח כרטיס אחד וציין בפני את מקסימום המחיר שמבחינתו התיקון יעלה אבל לאחר מכן באיזשהו שלב צלצל אלי ואמר שהם רוצים לראות גם את הכרטיס השני של התצוגה ולא ציין בפני שהמחיר יקפוץ ולא השאיר לי את האפשרות לבחור אם אני מעוניינת לבצע את התיקון אלא פשוט חזר, התקין חזרה את שני הכרטיס וגבה מחיר גבוה ממה שסיכמנו. זו לא הייתה התוכנית שלי, הרגשתי שעשו עלי סיבוב ולא ברור לי למה מההתחלה הוא לא ביקש לבדוק את כרטיס התצוגה כשהבעיה בעצם הייתה בתצוגה ולכן קראתי לו. עמדתי בפני מצב שאין לי בכלל מה לעשות איתו ואפילו ציינתי פניו במעמד התשלום שבמחיר הזה אולי לא היה שווה בכלל לתקן את המכשיר והוא בא ואומר לי שבאמת אולי היה עדיף שלא, מעולם לא קרה לי משהו כזה עם אף בעל מקצוע.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
גירסאות
דדי ב. כפר סבא.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר האייר, כולל החלפת גוף החימום.
חוות דעת:
הגיע בזמן מצא את התקלה במהירות ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון צוקרמן, רעננה.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתחתית מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
העבודה שהוא עשה לי לא יצאה טוב וכשקראתי לו לבוא פעם שנייה הוא לא ענה לי עד שלבסוף הצלחתי להשיג אותו והגיע לתקן שנית ולא הייתי מרוצה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
7
כללי
גירסאות
דודו חסון, רעננה.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מעולה. הגיע ממש מהר, איתר את הבעיה והצליח לתקן את הבעיה. הוא נחמד, זריז, עינייני ודרש תשלום הוגן. פשוט 10 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי טדניר, הוד השרון.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת טרמוסטט.
חוות דעת:
ניסית היה מאה אחוז, ממש מעולה! הוא הגיע אחרי טכנאי שעשה עבודה לא טובה, הבין מה הבעיה ופתר אותה, הוא היה חביב ונחמד, המחיר היה סביר לגמרי, אדם נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1408 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק