מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.34
מחיר 8.82
איכות 9.42
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד מ. כפר סבא.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת במקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה זמין, הגיע בזמן, עלה על הבעיה מהר ותיקן במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אופיר ה. כפר סבא.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מאוורר במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! המאוורר גרם לחום יתר בדפנות של הפריזר והוא תיקן אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ש. כפר סבא.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מסביר בצורה בהירה וברורה מה בודק בכל שלב ויסודי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מלכי זיימהוף, כפר סבא.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
הוא לא היה מספיק יסודי ולא בדק כל מה שצריך, אחרי שבועיים שהוא היה המקרר לא קירר והייתי צריכה להביא מישהו אחר ולשלם שוב.
איכות
3
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
3
כללי
גירסאות
אביבה שמש, רעננה.
אשרור: 06/05/2019
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת Liebherr.
חוות דעת:
אני בדרך כלל לא מרוצה מבעלי מקצוע, אבל האיש הזה היה מדהים! הוא הגיע בזמן, היה אדיב, עבד בצורה סופר יעילה, תקתק עבודה, תוך 40 דקות סיים את הכל, לקח תשלום עבור הביקור בלבד, הייתה בעיה של ניקוז המים, הצטבר המון קרח, אמר שלפני שמתחילים להחליף כרטיס כדאי לבדוק את שאר הדברים ועשה את הכל עם חיוך גדול!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל פורת, רעננה.
אשרור: 06/04/2019
משוב: 14/12/2016
תיאור השירות:
תיקון מקרר של LG.
חוות דעת:
אם היה ציון יותר ממצוין אז הייתי נותן לו. הוא היה מקצועי והגיע בזמן. עשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ג. הוד השרון.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מכונת כביסה של חברת אל ג'י.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אמר שהתקלה לא ברת תיקון והמלצתו היא להחליף את המכשיר. הוא היה אדיב, נחמד ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון ב. הוד השרון.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא תיקן הכל כמו שצריך והכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב לבקוביץ, רעננה.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים חברת הייר ותיקון וואקום במקפיא של מקרר.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הוא עזר לי מאוד. פתר לי 2 בעיות, התקשרתי אליו לגבי המדיח ולאחר שאמר שעדיף לא לתקן ביקשתי ממנו שעל הדרך יבדוק לי את המקרר. הוא הגיע בזמן והיה נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ארדיטי, כפר סבא.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במסילות של מדיח כלים.
חוות דעת:
מאכזב ביותר. היחס היה טוב, אבל הייתה לי בעיה במסילות של מדיח הכלים, הוא הגיע ועשה משהו שגם אני יכולתי לעשות בעצמי. הוא לא הגדיל ראש, לא עשה בדיקה יסודית והבעיה נשארה. התקשרתי אליו שוב, הוא הסביר שאין מה לעשות כי המדיח ישן. בסופו של דבר הבעיה לא נפתרה, הוא היה אצלי כמה דקות והעלות הייתה גבוהה לדעתי. אני חושבת שהוא יכל להגיד לי לפני שזה תיקון פשוט שלא בטוח שיפתור את הבעיה כי סתם שילמתי כסף והבעיה קיימת.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
ברצוני לדייק שנדון לא היה בבית ונאמר ללקוח שניתן לבצעה טיפול יצירתי ולחסוך עלויות גבוהות יותר הבעיה שהלקוח התלונן אל בעיה בסלילה עליונה ולכין בוצע תיפול בהסכמה ונאמר ללקוח שניתן להחליף ..למור שגם הגעתי פעם שניה לבדיקה חוזרת ...ובוצע בדיקה לשביעות הלקוח
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק