מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.51
מחיר 8.99
איכות 9.55
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צביקה א. נתניה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיע בזמן, אך המחיר טיפה גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור נתניה והסביבה

מיכאל משה, שדה ורבורג.
משוב: 24/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא אפיק, נתניה.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור מקצועי ואמין! ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ב. בצרה.
משוב: 31/01/2016
חוות דעת:
היה מצוין! אני ממליץ עליו כאיש מקצוע אדיב, אמין ומקצועי. מחיר עבודה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין כהן, רשפון.
משוב: 15/12/2013
תיאור השירות:
בדיקה במקרר של חברת בלרס.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! אני מרוצה מהכל- מהייעוץ הטלפוני, המענה שלו, הגיע והיה מקצועי, הסביר הכל, היה מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה זרינס, בני ברק.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימת קרח במקרר מחברת WHIRLPOOL.
חוות דעת:
המקרר אצל אבא שלי לא קירר והמקפיא עבד. הוא הגיע, בדק ואמר שיש סתימה של קרח במקרר. הוא פתח את כל המקרר והתחיל להפשיר, היה מקצוען ולא התייאש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאווה קטן, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במקרר של חברת סיימן.
חוות דעת:
ניסים ניסה לתקן את המקרר אבל לא הצליח כיון שהמקרר היה כבר מיקרה אבוד. אבל הוא אחלה בחור, אמין, ישר ודייקן. גם המליץ לי איפה לקנות מקרר חדש וממש עזר. שמרתי את המספר שלו אצלי אם אצטרך בעתיד אני אתקשר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס רוז, כפר סבא.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקן מקרר.
חוות דעת:
היה מקסים ממש! היה אדיב, השקיע והיה מאוד נחמד ואמין. היה אצלנו איזה שעתיים וחצי ולקח מחיר טוב על הכל. ממש הרגשתי שאני יכולה לסמוך על המילה שלו. אחלה, אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אל-חי, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, מקצועי, סידר את התקלה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמונה סייג, בני ברק.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים, דלת ומתג שבת במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן, הטעתי אותו לגבי סוג המקרר, יצא שעשה עבודה גדולה יותר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1305 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור נתניה והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק