מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.05
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.37
זמנים 9.32
מחיר 8.77
איכות 9.35
דירוג כללי 9.05
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל משה, שדה ורבורג.
משוב: 24/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
גיא אפיק, נתניה.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור מקצועי ואמין! ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ב. בצרה.
משוב: 31/01/2016
חוות דעת:
היה מצוין! אני ממליץ עליו כאיש מקצוע אדיב, אמין ומקצועי. מחיר עבודה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין כהן, רשפון.
משוב: 15/12/2013
תיאור השירות:
בדיקה במקרר של חברת בלרס.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! אני מרוצה מהכל- מהייעוץ הטלפוני, המענה שלו, הגיע והיה מקצועי, הסביר הכל, היה מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לובה ו. תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר דיגיטלי Samsung, כלל החלפת חיישנים.
חוות דעת:
הוא היה עשר. הגיע באותו בוקר שהתקשרתי, מיד עלה על הבעיה, תקלה בחיישנים, והחליף אותם. את החלקים הוא הביא איתו כי כבר בשיחת טלפון הוא חשש שהבעיה היא בחיישנים. אחרי בערך חודש הבעיה חזרה. ניסים הגיע וגילה שהחיישנים במקפיא התמלאו קרח. הוא הפשיר את הקרח בעזרת מייבש שער ולא לקח תשלום על הביקור הנוסף. מאז המקרר עובד; הבעיה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ברומקיש, יקיר.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהזמינות, מהמהירות ומהמחיר. הוא עמד בזמנים מעל ומעבר וממש היה פיקס. בחיים לא חוויתי כזה שירות, הוא הגיע יום למחרת והכל באמת היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי אמיתי, קרית אונו.
משוב: 25/06/2019
חוות דעת:
מעולה, מעולה, מעולה! נקודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני זיאת, ראש העין.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
ניסים היה נחמד, אבל היו מספר דברים שלא מצאו חן בעיני. הוא איחר לביצוע העבודה בשעה ולקח עלות שלטעמי הייתה גבוהה מאוד. לאחר התייעצויות עם בעלי מקצוע נוספים נורא התאכזבתי לגלות בדיעבד שהעלות לביצוע העבודה מסוג הזה הוא יותר נמוך. אני מרגישה שיצאתי הפעם עם טעם רע.
איכות
8
מחיר
0
זמנים
2
יחס
8
4
כללי
גירסאות
אורי שורש, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שעון במקרר.
חוות דעת:
בחור חמוד מאוד.
מחיר
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עומר ברק, פתח תקווה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של אמנה ואיתור תקלה בכרטיס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע למחרת בבוקר לבדוק ועשה בדיקה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1242 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק