ניסים היה על הכיפאק! הוא בחור טוב ,יודע לעבוד וממש שירותי ואכפתי. הוא ממש השתדל ולמרות שהיו דברים שלא הלכו הוא לא התייאש. היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
ניסים התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 31/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר בהתנדבות עבור קשישה.
חוות דעת:
הקשישה אמרה שהמקרר לא מקרר, היא היתה בלחץ, ניסים היה אצלה ואמר שלמרות שהמקרר נורא ישן הוא הצליח לעשות שיפעל אבל הסביר לקשישה שצריך להחליף את המקרר ועשה רק טיפול עזרה ראשונה. הוא עשה עבודה מצויינת והקשישה מוסרת: " תודה רבה לו. החזיר את המקרר לחיים בסבלנות ומקצועיות!"
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי ניסים
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
אלון גרנות, תל אביב.
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! מצא את הבעיה ממש צ'יקצ'ק ועל הדרך עזר לי לתלות זרוע לטלוויזיה. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
ניסים התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
אלונה גלברד, תל אביב.
משוב: 19/12/2022
תיאור השירות:
החלפה של כרטיס וחיישן הפשרה במקרר של אלקטרה עבור אישה מבוגרת בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא ממש התאמץ ועשה את זה ביום למחרת, היא אמרה שהוא היה מאה אחוז ואין לה מילים. תודה רבה לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
550 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי ניסים
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
אפרת ידידיה, תל אביב.
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה מעולה והוא הגיע מיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמינה מוסייבה, תל אביב.
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מפסק אור במקרר של חברת SHARP.
חוות דעת:
ניסים היה מעולה, מבחינת העבודה היה טוב. לקח לו קצת זמן למצוא את התקלה והמחיר היה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון בן נפתלי, תל אביב.
משוב: 14/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה ישן עקב מקפיא לא תקין ומילוי גז.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הגיע תוך זמן קצר, ביצע את הבדיקות הנדרשות ולבסוף בישר בצער על גסיסתו של הקשיש עקב דליפת גז במערכות הפנימיות של המקרר, שאין אליהן גישה ויכולת תיקון. לאחר מחשבה, החלטנו כי למרות זאת, ימלא גז במקרר שהיה ריק לחלוטין בתקווה שיחזיק מעמד מספר ימים עד לרכישתו של מקרר חדש. מספר שעות לאחר עזיבתו, כבר שב המקפיא לתפקוד מלא כבעבר. כאמור, הגיע במהירות, ניסים שירותי וחביב, הסביר במדויק מה הוא מחפש ולמרות מאמציו והעובדה שהתקלה אינה ברת תיקון, נמצא פתרון ביניים שיאפשר למקרר למלא את תפקידו עוד מספר ימים. המחיר שגבה על הביקור ומילוי הגז הוגן לחלוטין ושווה לכל נפש. בחלוף לא מעט זמן עלי לציין כי אנחנו בחודש נובמבר 21, המקרר לא הוחלף, עובד כמו שצריך ונשארת פתוחה השאלה כיצד זה מקרר שלטענתו הגיע לסוף דרכו עקב דליפת גז שלא ניתנת לתיקון, ממשיך לעבוד גם חודשים אחר כך ולא ימים ספורים כטענתו.
המקרר לא קירר, הגיע מהר, פתר את הבעיה וסירב לקחת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל אטר, תל אביב.
אשרור: 14/06/2021
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, בדק את המקרר, ניסה להוסיף גז אבל בסוף זה לא עזר, אמר שהמקרר גמור והמליץ לקנות חדש. המחיר הוגן לדעתי עבור ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.