מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.68
מחיר 9.51
איכות 9.72
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עינת סקרה, תל אביב.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא היה ממש אדיב, מקסים, עם ראש גדול, השקיע ומעל ומעבר, עשה עבודה מצוינת ובמחיר סביר לגמרי. הוא שחרר חסימה בין המקפיא למקרר, פירק את המחיצה, הפשיר והרכיב הכל חזרה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל קפלן, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ווירפול בעקבות נפילת ממסר פחת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, עבד באופן יסודי ועבר על כל החלקים לוודא שלא פספס כלום, לקח לו הרבה זמן למצוא את הבעיה אך בסוף הוא מצא אותה ותיקן מה שצריך :) בנוסף, היה סימפטי וחביב, הגיע במהירות מפתיעה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדר פאר, תל אביב.
אשרור: 20/05/2020
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא שירותי, אמין, בחור מאוד נחמד, עשה את העבודה בשקט כמו שצריך, היה מהיר ויעיל ועזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאת ג. תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
פתח סתימה בצינור האחורי, כבר בשיחת טלפון שאל איזה דגם המקרר ועוד המון שאלות ואמר שמשער שזאת הבעיה. הגיע בזמן וגם נתן התראה של חצי שעה לפני שהגיע, היה מאוד מקצוען ותיקן את הבעיה בזמן מאוד קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור סדומי, תל אביב.
אשרור: 19/05/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל פירוק וניקוי של מערכת קירור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בא בזמן, בחור סימפתי ונחמד, מאוד מקצועי, פירק תיקן והלך, היה ממש מעולה :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותי נינבורג, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצוען אמיתי וללא ספק ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שני, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא בדק את המייבש וגילה תקלה שצריך מומחיות כדי לעלות עליה. הוא הלך להביא גוף חימום והתקין אותו. הוא מאוד חביב, בן אדם נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אורבך, תל אביב.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אגור.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא בא, תיקן והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון בורין, תל אביב.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר וסידור מנוע.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, מקצועית והיה נחמד. הכל 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיויד ששון, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG, ניקוי הצטברות קרח וסידור סגירת מגירה במקפיא.
חוות דעת:
הוא עבד נקי, טוב, מקצועי והיחס שלו מאוד יפה. אחת המגירות במקפיא לא נסגרה טוב ונוצר קרח, הוא הוציא וסידר את הכל. הוא הגיע מעט באיחור אבל חוץ מזה הכל היה טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1511 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק