איטום בסיליקון בכיור מטבח ושיש, 2 ברגים בחלון מרפסת, פירוק דלת מטבח, פירוק והרכבה דלת מקלחת להכנסת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוש איטן, מכבים-רעות.
אשרור: 30/05/2024
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
איטום חריצים במטבח, החלפת שלב זכוכית בתריס, תיקון דלת הזזה במרפסת ופאנל עליון בדלת הזזה נוספת, ניקוי שני קווי ביוב וסיפון כיור, התקנת מוט פינוק, השלמת והדבקת אריחי קרמיקה רופפים באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הקשר שלנו היה בשלט רחוק, הוא פעל בהתאם למה שסיכמנו והיה אחלה. הוא לא זול בעיניי אבל לא עשיתי השוואה מקיפה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
סורנה ש. פתח תקווה.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
חידוש רובה באמבטיה
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ב. רמת גן.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
התקנת וילונות
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני ד. פתח תקווה.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
הרכבת גריל קולמן ללא חיבור לגז
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד טוב! מקצועי ודקדקן. הסביר בנעימות ובסבלנות. רואים שאוהב לתת שירות מכל הלב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים וילנסקי, רמת גן.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
החלפת אריח קרמיקה שבוע בקיר אמבטיה
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי א. ראש העין.
אשרור: 11/05/2025
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
התקנה של ברזים, איטום במקלחת נגד חדירת מים לקיר, תיקוני צבע לקיר שהיה רטוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי חלץ, חולון.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
תיקון מגירות מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אין טענות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ירון אדלר, חולון.
אשרור: 11/05/2025
משוב: 09/01/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור לוצובר, באר יעקב.
משוב: 07/05/2025
תיאור השירות:
הרכבת שולחן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 640 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת השתלמות להתקנת צנרת SP
אודות
אורן הוא בעל עסק בתחום השיפוצים שעוסק בתחום משנת 1998. הוא מספר על עצמו: "אני עוסק בשיפוצים ובעל תעודה להתקנת צנרת SP. בנוסף, אני מבצע עבודות הריסה, בניה, עבודות גבס, צבע, אינסטלציה, ריצוף, וכל התיקונים האפשריים בבית". אורן מוסיף: "אני שם דגש על עמידה בזמנים, אמינות ואיכות"!
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה (בעל תעודה)
:: איטום ורובה במקלחות
:: שיפוצים כללים ושינוי פנים הבית
:: עבודות צבע
:: פרקטים
:: תשתיות ריצוף וקרמיקה
:: חידוש מטבחים
:: מתמחה בכל הקשור לבית
ותק בתחום
בתחום משנת 1998.
האחריות כוללת
:: אחריות על כל שיפוץ שנה.
:: שנתיים אחריות על אינסטלציה וביוב.
:: אחריות על כל תיקון חודש מיום ביצועו (תלוי בסוג התיקון)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.