מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.29
מחיר 8.92
איכות 9.45
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ישי דואר, ירושלים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לטיפול בגיר של הרכב.
חוות דעת:
דיברתי עם קובי ולא היה צורך שאבוא לטיפול. הוא הסביר לי דרך הטלפון מה עלי לעשות והוא פתר לי את הבעיה אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר פרוינד, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
שיפוץ גיר.
חוות דעת:
היה ממש בסדר מבחינת שירות, עבודה ויחס :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונתן פלדמן, ירושלים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ליבת גיר ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
עשו הכל מעולה וגם מהר והמחיר היה סביר ביותר ביחס למה שראיתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אייל א. ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מכטרוניקס בעקבות גיר שקפץ ברכב מסוג סקודה פאביה, שנת 2013.
חוות דעת:
הוא בדק בעיה בגיר שקפץ במשך תקופה. לקח לו הרבה זמן למצוא פתרון. חזרתי אליו 4 פעמים וכל פעם קיבל אותי וניסה לעזור. החליף כמה דברים עד שהחליף מכטרוניקס וזה הצליח לפתור את הבעיה, זה היה מסובך. הוא היה נחמד, הסביר הכל ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רדי אנסבכר, ירושלים.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת גיר אוטומטי ברכב מסוג טיוטה קורולה שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, קיבל אותנו מיד והמליץ לנו מה לעשות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ארז, ירושלים.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
שיפוץ כללי לגיר ברכב.
חוות דעת:
לקח לו הרבה זמן להבין את הבעיה והרכב עבר טיפול מאוד ארוך ויקר לדעתי אבל בסופו של דבר הבעיה טופלה אז היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי ק. ירושלים.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
שיפוץ מוח גיר ברכב.
חוות דעת:
אין לי דעה לגבי הטיפול. מצד אחד כן היה שיפור מסוים, אבל מצד שני נשראה נורת ה-service וגם התגלתה בעיה אחרת בגיר (שאני לא יודע אם הם היו אמורים לעלות עליה או לא).
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
און כרובי, ירושלים.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מוח של גיר אוטומטי.
חוות דעת:
הוא מעולה והיחס הוגן. הציע כמה אפשרויות לפתרון והרגשתי שהוא מבין מה הוא עושה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל ש. ירושלים.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
תיקון גיר אוטומטי של סיטרואן c4.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא פתר לנו בעיה חמורה. חיפשנו הרבה זמן מישהו שיתקן את הבעיה הגיר הקיים נתקע על הילוך שלישי, כנראה בגלל קצר כלשהו והוא באמת היה מאוד מקצועי והצליח לסדר זאת. המחיר לא היה זול לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ברק, ירושלים.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 10/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת רעש מכיוון הגיר ברכב מסוג רנו פלואנס בנזין 2000.
חוות דעת:
הייתי אצלו הוא נתן לי הרבה עצות, הוא השקיע ולא רצה לגבות תשלום, רק מילים טובות יש לי לומר עליו. בעל מקצוע מעולה שמשקיע ועושה מאמץ. הוא העלה השערה של מה הבעיה וכיוון אותי מה לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמכון גירים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצי גירים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק