מוקד מידרג: 1-700-707-233

חוות דעת אחרונות על מניקור / פדיקור

שני טיפולים בפטריות ברגליים בקליניקה.

רק דברים טובים יש לי להגיד עליה! היא מקצועית מאוד, אדיבה ונחמדה.
נדב פרנקל, כפר סבא.

פדיקור רפואי ברגליים.

היא אחלה והשירות שנתנה היה מעולה!
אילן קורן, הוד השרון.

פדיקור בקליניקה.

היה בסדר גמור! המקום יפה ואסתטי; בפעם הראשונה קצת קשה להבין לאן להגיע ומאיפה להיכנס, אבל אחרי שמדברים איתו והוא מסביר אז קל. יש בפדיקור כמה שיטות ואני מעדיף שיטה אחרת, אבל את מה שהוא עשה הוא עשה טוב מאוד!
רומן רוזנבאום, מתן.

פדיקור רפואי מדי חודש בקליניקה.

אני אצלה קבוע כבר שנה ואני מרוצה בטירוף. לדעתי המחיר שהיא לוקחת סביר והיא לא זולה בעיניי, אבל היא ממש מקצועית!
ספיר צוברי, רעננה.

טיפול פדיקור רפואי, כולל לק בקליניקה.

היא ממש טובה, מעולה והמחיר סביר.
אפרת יעקובי, הוד השרון.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק