מוקד מידרג: 1-700-707-233

חוות דעת אחרונות על רופאי שיניים בירושלים

ניקוי אבנית במרפאה.

ג'ברין עשה לי צילום לפה והטיפול שלו היה טוב. לאחר מכן, חזרו לי הכאבים, הרופאה שעובדת איתו בדקה ואמרה שכנראה צריך טיפול שורש. העדפתי להמשיך דרך הקופת חולים.
שלמה סיטבון, ירושלים.

ניקוי אבנית.

היה מעולה, מושלם ואפילו המלצתי עליו לעוד אנשים. הכל עשר מתוך עשר!
יאיר כהן, ירושלים.

טיפול שיננית.

הוא היה מעולה! היה עיכוב מבחינת זמנים, אבל חוץ מזה בסדר גמור!
איילה מנדלזון, ירושלים.

ניקוי אבנית בשיניים.

היא מצוינת אבל המחיר יקר בעיניי.
עטרה שניצר, ירושלים.

ניקוי אבנית בקליניקה.

אשתי היא זו שקיבלה את השירות (טיפול שיננית), ולדבריה היה מצוין בכל פרמטר: נינו הייתה מקצועית מאוד, טיפלה בה באופן מופתי והייתה גם נעימה בתקשורת הבינאישית. נינו הייתה יעילה ומדויקת וגם שירותית, הסבירה לאשתי כל מה שרצתה. זמינות התורים אצל נינו הייתה טובה וקבענו תור יחסית מהר בטווח זמן קרוב. המחיר היה קצת יקר בעינינו, אבל לדברי אשתי זה גם שווה את זה וגם מובן בהתחשב בנסיבות - קודם כל היא רופאה, דבר שני התור היה דחוף. בסיכומו של דבר - מקצועיות, שירותיות, אמינות והמחיר שווה את זה בוודאי אם מדובר בטיפול דחוף.
עמית שוחט, ירושלים.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק