שגיא קבע איתי והגיע בזמן, ביקש צילומים של העבודה קודם לכן ועל בסיסה נתן הצעת מחיר. מדובר בתליית ארגז תריס שאף בעל מקצוע לא הסכים לתלות. שגיא הגיע, ראה את המוצר, תכנן במקום כיצד לבצע וביצע בסבלנות ועל הצד הטוב ביותר. המחיר היה הוגן. לסיכום - ממליץ עליו וטוב שיש בעלי מקצוע כאלה.