מוקד מידרג: 1-700-707-233
אמיר שינברוט, תל אביב.
אשרור: 15/01/2018
משוב: 10/10/2016

תיאור השירות:
צביעת תקרה בחדר אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לא מקצועי ולא אמין לדעתי. מבצע עבודה לא נקיה עם נזקים, ובעל מתק שפתיים בלבד לדעתי. לא הייתי ממליץ עליו בלשון המעטה. הנימוק : מצב המקלחת כרגע גרוע יותר מהמצב שהיה לפני תחילת העבודה ! ביקשתי כי באזור הבעייתי עם קילופי צבע (40 ס"מ על 20 ס"מ) יהיה צבע אחיד מול שאר התקרה. הגיע באיחור של כמעט שעה לאחר ששלח SMS כי הוא תקוע בפקקים. ביצע עבודה של צביעת תקרת חדר אמבט בגודל 2.70 מטרעל 1.30 מטר עם תיקוני טיח קטנים של פחות מ 40 ס"מ 20 ס"מ. דבר שלקח לו זמן רב - מעל 4 שעות עבודה. לקראת סיום הוא טען כי הצבע לא נתפס היטב והוא יתיז לי צבע שמן שיתפוס. לקראת ערב שחזרתי ראיתי שהצבע נזל (תמונה 1), נשארו כתמים שחורים אפורים ושלא היו לפני (תמונות 2), וגם הצביעה לא אחידה (תמונה 3 בהגדלה). חשוב לציין כי לפני העבודה האזור היה יבש לגמרי ואין סיבה לצבע לא אחיד בתקרה. את האריחים בקירות הוא דאג לעטוף אך לריצפה הוא לא דאג , למחרת באור בוקר מצאתי מלא נתזי צבע לבן קטנים דבוקים לריצפה שהייתי צריך לגרד בשפכטל בעצמי. חמור מכך, לפני פחות משבוע החלפתי מקלחון, על אף שהצעתי לפרק אותו לפני תחילת העבודה, הצבעי טען כי לא צריך (פרוק לוקח פחות מ 2 דקות) . הוא לא דאג לעטפו או לשמור עליו במהלך עבודתו. למחרת בבוקר לאחר העבודה מצאתי מלא רסיסי צבע קטנים על האמייל שעוטף את המקלחון (תמונה 4 בהגדלה). למחרת בבוקר צילצלתי אליו ודיווחתי על תוצאת עבודתו. נקבע כי הוא יגיע אלי בשעה 17:30 באותו היום ו"יסדר זאת בפחות משעה" (ציטוט שלו). בשעה 18:05 (מעל לחצי שעה אחור) הוא מצלצל ומודיע כי לא יגיע. תוך העדפה של לקוח אחר. כך יצא שפיניתי חדר מקלחת פעמים והחזרתי פעמיים בנוסף הייתי צריך לבצע ניקיון חוזר כאשר התוצאה היא בזבוז 5 שעות עבודה , בזבוז 2 שעות בפינוי והחזרת ציוד, בזבוז שעה בנקיון הרצפה, נזק לראש המקלחון , תוצאת צביעה ירודה מהמצב שלפני. וזאת בנוסף לתשלום שנקבע.
דירוגים:
כללי
1
איכות
0
מחיר
1
זמנים
0
יחס
0

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק