חוות דעת:
הזמנו את עדן לבצע החלפת תקרת גבס במקלחת, ולצערנו יצאנו מאוכזבים מאוד מאיכות העבודה ומההתנהלות. עדן הגיע וביצע את העבודה בצורה לא מקצועית: הוא לא כיסה כלל את סביבת העבודה (דלתות, כיורים, אמבטיה, רצפה וכו') בניילונים או בקרטונים, ועבד בצורה לא זהירה שגרמה לנזקים לקירות, לדלת ולרצפה. הבעיה החמורה ביותר הייתה התנהלותו מול המשאבה של המזגן. הדגשנו בפניו מראש שיש משאבה המחוברת לצינור הניקוז, ושחייבים להחזיר את הצינור למקום לאחר סיום העבודה. לאחר שעדן עזב והפעלנו את המזגן, גילינו שהצינור לא הוחזר למשאבה. הדבר גרם לנזילה משמעותית, למפל מים מהתקרה ולפגיעה ממשית בתקרה החדשה, כולל כתמי רטיבות. עדן סירב להודות שנגע במשאבה, אך הדבר אינו הגיוני - מאחר שהוא פירק את כל התקרה והתקין חדשה, לא ייתכן שלא התעסק גם עם הצנרת שבחלל התקרה. טענתו הייתה שהמשאבה נמצאת בריבוע קטן שבו לא נגע בגלל מתז כיבוי האש. לגבי הריבוע הקטן בתקרה שלא הוחלף - זה נכון שהוא השאיר אותו בגלל מתז כיבוי האש, ואין לנו טענה על עצם ההשארה. הבעיה היא שהוא משתמש בכך כתירוץ לטעון שהמשאבה או צינור הניקוז היו דווקא בתוך אותו ריבוע ולכן 'לא נגע בהם'. הטענה הזו אינה נכונה: המשאבה אינה ממוקמת בריבוע שלא הוחלף, והצינור קצר מדי מכדי להגיע אליו. מעבר לכך, סימני הרטיבות שנוצרו בעקבות הנזילה דווקא מדגישים ומבליטים את ההבדל בין האזור שבו הוחלפה התקרה לבין הריבוע שנותר ישן. הדבר מחזק את העובדה שאין שום קשר בין מיקום הריבוע שלא הוחלף לבין המשאבה או צינור הניקוז, וכי האחריות לתקלה היא ישירות כתוצאה מהעבודה שביצע. חשוב לציין שעדן הציע לחזור ולתקן, אך לאור איכות העבודה, הנזקים שנגרמו וחוסר האחריות שגילה - לא הרגשנו שניתן לסמוך עליו לביצוע תיקון מקצועי.