חוות דעת:
אישה מדהימה! מפרגנת, צחקה מכל השטויות שלי, יש לה חוש הומור, חיננית, מלאת שמחת חיים. עבדה במסירות, זריזות, נחת, יסודית ומקצועית ברמה גבוהה ממש. וואי, בהחלט אחזור אליה! קלעה בול לראש שלי ולטעם שלי וקלטה איזה מורה ואיזה צבע. יצא מושלם. נהדרת. אני בהחלט אמליץ!