רן הגיע בזמן ונתן מחיר טוב. ביצע את העבודה ולא בדקתי, האמנתי לו ומיד שילמתי. לאחר כמה חודשים נאלצתי לעלות לגג מסיבה אחרת והופתעתי לראות את העבודה הגרועה שהוא עשה. הבנאדם פשוט שם את הדוד על הגג ללא יריעות איטום וללא בלוקים והאיטום בגג ניזוק. ביקשתי שיחזור לתקן והוא פשוט התעלם ולא הגיע. בושה למקצוע! היה גרוע מאוד!