מוקד מידרג: 1-700-707-233
ז. ס. קדימה-צורן.
אשרור: 07/09/2023
משוב: 10/07/2023

תיאור השירות:
הובלה של דירת 3.5 חדרים כולל אריזה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
תכולת הדירה הועברה למקום החדש אך היו לא מעט פאשלות. המעבר לקח יומיים - יום אריזה ויום מעבר. יום האריזה- היו דברים שנעשו בצורה יפה, כמו אריזת בקבוקי היין כל אחד בכמה שכבות נייר. לעומת זאת היו דברים לא הגיוניים, כמו: מסך מחשב יחד עם חפצים קשיחים ודי חדים. שמו קומקום חשמלי מזכוכית לא עטוף יחד עם סכו"מ. שמו סקוטש שמשמש לניקוי אסלה יחד עם כלי היגיינה חשופים. שמו קרם הגנה לא עטוף יחד עם ציוד אלקטרוני כמו מטענים, ארזו את השלט ובמקום לעזור לחפש הם טענו שזה לא יכול להיות והם מקפידים בחיים לא לארוז שלטים (שאר השלטים באמת לא נארזו). בסוף נאלצנו לנסוע לעיר אחרת להחזיר אותו. יום המעבר- בסה"כ המעבר הייה בסדר, אבל: מדפי זכוכית הושארו בתוך המקרר, ערמת קרטונים נפלה תוך כדי המעבר (הנזק היתה רק כוס אחת), המקרר והפח (הלא זול) הגיעו עם שריטות משמעותיות. הייתה בעיה שגב המיטה לא "הסכים" להפרד מהבסיס. במקום להודיע ואולי להציע שימוש במנוף, המיטה הועלתה לקומה 8 ברגל (וואו!) אבל הגיעה עם צבע מקולף בכמה מקומות בולטים. ניסו לעזור לנו במה שניתן, אבל הנזק כבר נעשה. אותה המיטה בסוף לא עברה בדלת והוזעק איש מקצוע כדי שיפרק את המיטה - ואז הכל הסתדר תוך דקות ספורות. רק חבל שהנזק כבר נגרם. לא נגבה מאיתנו תשלום אקסטרה על העלאת המיטה לקומה 8 ברגל ולא על הבאת בעל המקצוע. גם לא קיבלנו פיצוי על הנזק. בסה"כ החבר'ה ממש נחמדים, מנומסים ומנסים לעזור, אבל יש תחושה שהם ממהרים יותר מידי וחסרה להם מקצועיות ביחוד בעניין האריזה.
דירוגים:
כללי
7
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק