החליף לנו חזיתות מטבח. היה איחור גדול בהתקנה וחודש וחצי אחרי שהתקין הציפוי התחיל להתנפח, הידיות האינטגרליות יצאו ממקומן והוא לא נתן מענה על כך. מסנן אותנו תקופה ארוכה מאוד. לתחושתי, הוא נותן תירוצים כל פעם מחדש ולא מגיע לתקן גם לאחר שנתן לנו אחריות לשנתיים.
מבחינתי- לא ממליץ!
דירוגים:
כללי
1
איכות
1
מחיר
6
זמנים
1
יחס
2
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -29/07/2025
חוות דעת:
אחלה בן אדם, קשוב וזמין. היה לנו איתו עניין בהתחלה שהוא לא הגיע ומשך אותנו הרבה זמן, אבל בסוף ביצע את העבודה.