מוקד מידרג: 1-700-707-233
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/01/2021

תיאור השירות:
ניסיון לתיקון חיישן טמפרטורה במייבש כביסה של חברת סמסונג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתה תקלה בחיישן מד החום. הגיע, הסתכל על הדברים ופירק את המכונה לגמרי. לבסוף מצא את החיישן שכורסם ופירק אותו ולקח את החלק איתו והשאיר את המכונה כך לסופ"ש ארוך ואמר שיבדוק אם יוכל להשיג חלק מסמסונג ואם לא, יתקן בעצמו וזה גם יהיה זול יותר. עשה איזו חלטורה שלאחר הטיפול נשארו ברגים מפוזרים, עבודה לא מקצועית שאין לתאר. סיים את הטיפול, המכונה עבדה כמה פעמים בודדות ואז היא ננעלה, ברמה שאי אפשר לעשות שום פעולה, למשך כמה ימים. וגם הצג התמלא באדים. התקשרנו אליו שיבוא לסדר, כל פעם קבע ולא הגיע, בינתיים בכל פעם שהצלחנו להפעיל את המייבש זה היה פעם בכשלושה ימים כי המכונה ננעלה למשך זמן ארוך ושום דבר שעשינו לא שחרר אותה ולזה נוספו התראות על תקלות נוספות. כל הסיפור הזה התחיל לפני כמה חודשים בהם ניסינו להביא טכנאים אחרים שאף אחד לא היה מוכן לקחת אחריו את האחריות ולטפל בשלל התקלות שאין לנו ספק שנגרמו מעבודה מאוד לא מקצועית. ובשלב מסוים אמר שלא יודע להתמודד עם התקלה ויחזיר את הכסף, ביקש פרטי חשבון, נתנו לו הכל ועוד פעם הוא נעלם. ראינו שהימים והחודשים עוברים, היינו מתקשרים ולא היה עונה. פעם אחת לפני שבועיים שהתקשרתי מחסוי, היו צעקות משני הצדדים ובסוף החזיר את הכסף בביט. כל שנשאר לנו זה לקנות מייבש חדש. כשל בכל פרמטר, ולצערי אין לי אף מילה טובה להגיד עליו.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק