חזר פעם שניה לתקלה נוספת בניאגרה. הוא היה לא נעים. לא שירותי, ולא שמח לעזור. נתן תחושה שהוא עושה טובה שהוא הגיע. שלח אותנו לקנות מיכל הדחה ולא הכווין איזה. קנינו את המיכל הלא נכון והוא התעצבן והתנהג בצורה לא נעימה.
דירוגים:
כללי
6
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
4
תגובת העסק:
בפעם הראשונה עשיתי לו עבודה שלא קשורה לניאגרה. בפעם השנייה והשלישית הוא לא קנה מוצר נכון ולכן לא גביתי מהם תשלום. אני משתדל לתת את השירות הכי טוב שיש ושהלקוחות יהיו מרוצים ממני.