במסגרת הליך גישור מול אתר מידרג, החוזר ללקוח כסף לשביעות רצונו
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 07/07/2024
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 07/07/2024 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת הליך גישור מול אתר מידרג, הוחזר ללקוח 468 ש"ח.
פיצוי כספי בסך 468 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -30/06/2024
חוות דעת:
היה רע מאוד בעיניי. התקשרתי לאביעד והצגתי בפניו את הבעיה - כפתור להורדת המים בניאגרה יצא מהמקום. אביעד אמר שצריך להחליף את המנגנון בניאגרה ואמר כמה יעלה. כבר בתחילת מתן השירות התחיל לדבר איתי גם על החלפת מצוף, מה שנראה לי מוזר כי אני יודע שמנגנון של ניאגרה כולל גם מצוף. זה בא יחד. אמרתי שאם לא צריך אז לא חובה. לאחר מכן קרא לי שוב ואמר שצריך להחליף גם מצוף בגלל הפרשי גבהים. אמרתי בסדר ולא חשבתי שיש הבדל במחיר כי כל המנגנון יצא מאותה אריזה אטומה, וגם החליפו לי בעבר מנגנונים בניאגרה. תמיד הוחלף הכל. בד"כ שירות כזה לוקח כרבע שעה. אביעד עבד על החלפת המנגנון במשך כשעה ורבע. בסיום העבודה הראיתי לו שיש נזילה שלא הייתה קודם. בתחילה אמר לי שככה זה צריך להיות. ככה זה בכל האסלות. הראיתי לו שבאסלה השנייה בבית אין נזילה.
אחרי זה ניגב עם נייר טואלט ולמשך כמה שניות לא הייתה נזילה וחשבתי שהיה משהו נקודתי. בסיום השירות התכוונתי להעביר תשלום כמו שסיכמנו בהתחלה,, אך להפתעתי הוא דרש תוספת.
אמרתי לו שהכל זה אותה אריזה, ומבדיקה באינטרנט מנגנון + מצוף עולה פחות ממה שהוא רצה שאוסיף, אז איך זה התוספת שרצה על מצוף שגם ככה אינסטלטור מקצועי אמור להחליף?!
הוא טען שעבד הרבה זמן, ואמרתי לו שעבודה כזו אמורה לקחת רבע שעה ולא ברור למה לקח לו שעה ורבע.
לאחר דין ודברים סוכם על מחיר ואביעד הלך לדרכו. לאחר כמה דקות נכנסתי לחדר השירותים וראיתי שיש נזילה שנגרמה על ידו כיוון שלא הייתה קודם. שלחתי לאביעד הודעה שסירב לחזור ואמר שכשהוא הלך הכל היה תקין. נאלצתי להזמין שירות מאינסטלטור אחר.
האינסטלטור השני שהגיע זיהה גם נזילה פנימית וגם נזילה חיצונית. שתי נזילות שלא היו קודם. הוא לא האמין לי שאינסטלטור ביצע את העבודה וראה המון כשלים. האינסטלטור השני החליף מנגנון שוב, ביצע את העבודה תוך רבע שעה ועכשיו הכל תקין.כתבתי לאביעד שאני חושב שראוי שיחזיר לי את כספי ואפילו שמרתי את המנגנון שהוא שם, אך אביעד לא הגיב ורק שלח אישור תשלום.
לצערי, השירות שקיבלתי היה לא מקצועי בעיניי והמחיר של השירות לא הוצג בשקיפות. נאלצתי לשלם כפול לשני אינסטלטורים על עבודה שאמורה להיות מאוד פשוטה.