מוקד מידרג: 1-700-707-233
מרינה לויטין, אשדוד.
משוב: 25/02/2024

תיאור השירות:
פתיחת סתימה שכללה ניקיון יסודי בקו מים ראשי של דירה בבניין בעזרת מכשיר אוטומטי.
חוות דעת:
בהתחלה היה טוב. הסברתי שיש לנו בעיה, הוא אמר שיש לו מכשיר מיוחד שיכול לפתוח את הסתימה בוודאות ומבחינתו זה אמור לכסות לחמש שנים בלי בעיות. הוא היה מאוד נחמד ובאמת חשבנו שהבעיה נפתרה. כעבור שבועיים התקשרה אלי הדיירת שהמים עולים במטבח. קראתי לו, הוא שיתף פעולה והגיע והבעיה פחות או יותר נפתרה מבחינתו אבל התברר שהבעיה לא נפתרה עד הסוף. הוא אמר שכנראה יש בעיה בקו של הצנרת כתוצאה מבניה לא נכונה, יכול להיות שזה נכון אבל יחד עם זאת בשיטות פשוטות יותר של שחרור סתימה זה עבד קצת יותר ממה שהוא עשה למרות ששילמנו לו סכום לא נמוך בכלל בעיניי על העבודה הזו. לאחר מכן, בתחילת המלחמה הדיירת עזבה את הדירה והדירה עמדה ריקה כחודשיים. רגע לפני כניסת דיירים חדשים הזמנו אותו שוב כי ראינו שהמים עולים. הוא בא, הסתכל, אמר שיש בעיה וניקה. אמנם זה היה במסגרת החמש שנים שהתחייב אבל הוספנו לו סכום נוסף כי לא הרגשנו נעים שבא כמה פעמים. הדיירים נכנסו לדירה והמים התחילו לעלות שוב. הם ניסו להוציא עם פומפה וראו שהזבל כן יוצא. שלחתי לו הודעה והוא ענה אבל מרח אותנו שבועיים בערך ומאז החלטתי לפנות פשוט לבעל מקצוע אחר. אני קצת מאוכזבת וחושבת שלא מגיע לו הציון שהוא קיבל ממני אז. עכשיו אני מבינה גם שהמחיר יקר ביחס למה שאחרים ביקשו ממני וביחס לכך שהבעיה לא נפתרה. בהתחלה הוא באמת היה אחלה אבל אם בסוף אני צריכה בעל מקצוע אחר, הבעיה לא נפתרה והוא לא מגיב לי לסמסים זה מאכזב.
דירוגים:
כללי
6
איכות
5
מחיר
3
זמנים
6
יחס
6

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק