מוקד מידרג: 1-700-707-233
מתן ויסברוט, תל אביב.
משוב: 04/08/2022

תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך תל אביב.
חוות דעת:
לא היה טוב בכלל! בגדול: הוא איחר בשעתיים מהטווח שנתן, הגיע בלילה, לא ביצע את כל השירות עליו סיכמנו, ביקש לקבל טיפ (וגם קיבל) ועוד בבוקר גיליתי שלא פינה את הפסולת כפי שסוכם. לא הייתי מתלונן אבל הוא השאיר לי פסולת גדולה מתחת לבניין במקום בו אני עלול לקבל קנס מהעירייה ואני בפירוש תיאמתי איתו שיפנה אותה (יש לי אסמס להוכחה) והוא טוען שלא. בסוף שותפים שלי ואני הרמנו את המקרר הכבד הזה בידיים שלנו לרחוב לפינוי של העירייה. יותר פרטים למי שמתעניין: תיאמתי איתו הובלה בין השעות 17:00-20:00. הוא הגיע עם המקרר אליי הביתה רק ב22:05. סגרנו שהוא יהפוך את הדלתות של המקרר אבל הוא והעובדים שלו לא התחשק להם, אז הם ניסו לשכנע אותי שבכלל אי אפשר להחליף את הדלתות של המקרר, עמדו מולי, הראיתי להם את החורים שאפשר להבריג בהם את הברגים, ואמרו לי 'לא זה בכלל לא זה'. לא ויתרתי, אז הם פרקו את הדלתות ואז אמרו לי שהם לא יכולים לסיים את זה. אז בסוף ויתרתי. הוא לא הוריד את המחיר אלא להיפך, ביקש לקבל טיפ. נתתי לו. בבוקר גיליתי שהם בכלל לא פינו את המקרר הישן אלא הניחו אותו בחזית של הבניין ליד הדלת. הייתי צריך להזמין בעצמי פינוי של העירייה, ולסחוב עם שותפים שלי את המקרר הכבד הזה לרחוב כדי שיפנו. כשהתקשרתי אליו בזמן שחיכינו לו אחרי 20:00 בערב, הוא צעק עליי בטלפון שאני אפסיק להתקשר כל דקה ואז בבוקר טען שלא סיכמנו שיפנה את המקרר הישן למרות שזה כתוב ומוקלט בכל ההתכתבויות שלנו.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק