מוקד מידרג: 1-700-707-233
איל ג. גבעתיים.
משוב: 17/03/2024

תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש אחרי ששם גז במזגן הישן והיתה בריחת גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בדק מה הבעיה במזגן, לא הגיע למסקנה, שם גז כדי לבדוק אם הוא בורח ואחרי שבוע הודענו שהגז ברח. אמר שצריך להחליף מזגן והציע שנקנה דרכו. בסופו של דבר החליף את המזגן למזגן טורנדו 2 כ"ס שנרכש דרכו. הוא לא השאיר אישור תשלום של המזגן. כשביקשתי שיקפיץ את אישור התשלום ושיצמיד את כבל החשמל שנשאר תלוי ולא מוצמד לקיר, אמר שלא יגיע במיוחד כדי להצמיד כבל לקיר. בסופו של דבר לא השאיר אישור רכישה מקורי של המזגן ותעודת אחריות והשאיר את הכבל רפוי. התאכזבנו.
דירוגים:
כללי
7
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
7

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק