אכזבה מאוד לא נעימה! לא החליף שום חלק, לא פתר את הבעיה, לקח תשלום על, תכלס, כלום.
דירוגים:
כללי
4
איכות
0
מחיר
0
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
צר לי לשמוע על חווית הלקוח, הוזמנתי לטפל בתקלה בתריס שלב 4, התריס אינו משווק כיום בשוק ולכן קשה מאוד להשיג חלפים, חילצתי את התריס ותיקנתי שהתריס יוכל לעלות ולרדת, הסברתי ללקוח שיש להחליף מנגנון, הלקוח לא היה מעונין, ביצעתי חיתוכים בדיסק, והלקוח קשר בגומייה את התריס ואמר שזה בסדר, לא רציתי לגבות תשלום על השירות, הלקוח התעקש לשלם. אמשיך לתת שירות מקצועי והוגן ללקוחות שלי.