מוקד מידרג: 1-700-707-233
איילת עמית, שרונה.
משוב: 26/10/2016

תיאור השירות:
בדיקת תקלה בתנור.
חוות דעת:
הגיע ובדק את התנור ואמר שהכל בסדר גמור ואין מה לתקן. שילמתי לו עלות ביקור. בסופו של דבר הגיע החברה של התנור ופתרה את הבעיה אך נאלצתי לשלם להם. בעקבות התיקון שלהם יצרתי קשר עם בעל המקצוע וביקשתי שיחזיר לי את הכסף על הביקור שלו כי הוא לא איתר תקלה ובעצם שילמתי סתם, בנתיים לא קיבלתי את הכסף.
דירוגים:
כללי
0
איכות
-
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק