לאחר גישור דרך אתר מידרג שחר בא לקראתנו והחזיר לנו חלק מהעלות של השירות ולכן עדכנו את המשוב בהתאם. לאור כמות הביקורות שיש עליו אנחנו מאמינים שמדובר במקרה חד פעמי ולא מקרה שחוזר על עצמו.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 08/02/2024
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 08/02/2024 ע"י שרה רוזינג
במסגרת תהליך גישור עם מידרג הוחזר ללקוחה חלק מהכסף לשביעות רצונה.
פיצוי כספי בסך 300 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -28/01/2024
חוות דעת:
היינו ממש לא מרוצים לצערי. קראנו לו כי הייתה סתימה באסלה. הוא הגיע ארבע פעמים, בפעם הראשונה אמר שסידר את הסתימה ויום אחרי היא שוב חזרה. הוא הגיע פעם שנייה ואמר שצריך להחליף את האסלה, הביא אסלה חדשה, עבד שלוש שעות ולא עבד נקי, לכלך את הבית והלך, אחרי שעתים גילינו שיש נזילה. יום אחרי הוא בא ושוב לכלך ועשה בלאגן ואז טען שזה הסתדר אבל שוב הנזילה חזרה. ביום הרביעי הוא שוב בא, החליף את האסלה שהוא שם, היה שוב שלוש שעות אבל גם באסלה הזאת הייתה נזילה. בבוקר אחרי כבר החלטנו לא לדבר איתו שוב ולהביא בעל מקצוע אחר כי זה כל פעם היה כאב ראש ועשה לנו בלאגן. אם הוא היה מצליח לסדר את זה המחיר היה בסדר, אבל הוא לא פתר את הבעיה והיינו צריכים לשלם לעוד אינסטלטור. יצאנו לא מרוצים בכלל בלשון המעטה.