מוקד מידרג: 1-700-707-233
רון ב. תל אביב.
משוב: 01/10/2025

תיאור השירות:
גיזום עץ פיקוס ורוקריה, פינוי גזם וניקוי גינה שלנו ושל השכנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ביום 1.9.25 פניתי לאושר בוואטסאפ לתאם גיזום של עץ פיקוס ועץ רוקריה בגינתנו, הנושרים לשטח שלנו ולשכן ממול שהתלונן על הלכלוך. כבר בפנייה הראשונה שלחתי לאושר צילומים וסימון מדויק של מה שצריך לגזום. ביום 2.9.25 הגיע אושר עם שני עובדיו (ביקור ראשון בשטח). הוסבר להם בפירוט מה בדיוק צריך לגזום, כולל עלייה לגג והבהרה מפורשת שהעצים – גם הפיקוס וגם הרוקריה – צריכים להגיע עד גובה גג הרעפים העליון של הבית, וכן שיש לבצע גיזום צידי בצד הפונה לשכן. אושר הסכים, ונתן הצעת מחיר, שסוכמה בינינו באותו יום. ביום 7.9.25 הגיע שוב (ביקור שני) עם צוות העובדים וביצע גיזום אינטנסיבי. עוד קודם לכן (לפני שהגיע בפועל) שאלתי את אושר בוואטסאפ כיצד הוא מתכוון להגן על הצמחים מנפילת פסולת גיזום, אך לא קיבלתי תשובה. במהלך העבודה נגרם נזק לצמחייה, חלק מהשיחים נשברו ונאלצנו לחזקם לאחר מכן (מצורף צילום ומסומן). בנוסף, המנוף שהביא דרך חניית השכנים ממול (באישורם) גרם ללכלוך על הקיר של כביש הגישה הפרטית לחניה שלהם, אותו לא טרח לנקות – וכתוצאה מכך קיבלנו צעקות מהשכנים (מצורף צילום ומסומן). לאחר כשעתיים של עבודה החליט אושר לפתע לשחרר את המנוף מבלי להתייעץ איתנו ומבלי שאישרנו שהעבודה הסתיימה. לטענתו, המנוף שהביא לא מספיק גבוה כדי להגיע לצמרות, ולכן יש לתאם מועד נוסף עם מנוף גדול יותר. כלומר, הוא גילה באמצע העבודה שהציוד שלו לא מתאים, מה שהיה עליו לדעת מראש. באותו יום לאחר סיום חלקי של העבודה, אושר דרש תוספת, בטענה ש“לא סוכם על גיזום הרוקריה” - אף שבפגישה הראשונה הובהר במפורש שגוזמים את שני העצים. מבחינתו, מה שלא הופיע בכתב בוואטסאפ “לא נחשב”. בעיניי זו התנהלות לא אתית ולא מקצועית. כן ייאמר לזכותו שפינה את הגזם לפינת הגזם הייעודית (ולא לכביש), אך רק לאחר שהתעקשנו על כך כדי להימנע מלקבל קנס מהעירייה. בעל מקצוע אחראי אמור לדעת זאת בעצמו. ביום 21.9.25 הגיע (זה כבר ביקור שלישי) עם מנוף גדול יותר, אך לא הצליח להיכנס לחניית השכנים עקב רכבים שחסמו את החניה ברחוב ומנעו מהמנוף לבצע את תמרון הכניסה לכביש הגישה הפרטי. נאלצנו לדחות שוב את העבודה ליום 28.9.25 ולשמור מקומות חניה ברחוב במשך שבוע שלם - דבר שהיה ניתן למנוע אילו היה אושר מיידע מראש שעלינו לדאוג למקום פנוי בגלל גודל המנוף. למזלנו, זה היה חג ראש השנה והמשפחה לא עבדה. באותה הזדמנות הראיתי לאושר ולעובדיו בדיוק מה נותר לגזום - כולל הצד של השכן שאישר לנו להיכנס לגינתו כדי לפנות את הגזם. עלינו לגג, הראיתי לו את גובה גג הרעפים העליון והדגשתי שהגיזום צריך להיעצר שם, כדי לא לחשוף את הבניין של השכן ממול. אושר ראה הכול ואישר. למרות זאת, ביום 27.9.25 אושר שלח הודעה מפתיעה בוואטסאפ: “יש הרבה עבודה, זה כמו לכרות 4 עצים... זו לא עבודה של 1000 או 1500 ₪, זה יותר...” “אני נותן לך להחליט כמה לשלם.”. מדובר בניסיון לשנות מחיר ברגע האחרון, בניגוד להסכמות הקודמות. ביום 28.9.25 (ביקור רביעי!) הגיע עם הצוות והמנוף הגבוה לסיים את העבודה. חזרתי והדגשתי את נושא הבטיחות וההגנה על הצמחים, ואושר הבטיח שהעובד יגזום ענף-ענף כדי למנוע נפילת ענפים כבדים. ייאמר לזכותו שהקפיד על הנחת מפזרי עומס ומשטחי עץ מתחת למנוף כדי להגן על ריצוף השכן ובור הביוב שלא היה מוגן מפני עומס. בגיזום הראשון של עץ הרוקריה העובד פעל נכון, אך לאחר כשעה הפסיק על דעת עצמו, טען שסיים, והתווכח: “מה אתה רוצה?", "סיימנו פה”, "אני לא מבין מה אתה רוצה" - למרות שהראיתי לו שהגובה לא הגיע לגג הרעפים העליון כפי שסוכם. כשהמשיך לגזום את הפיקוס - חדל לשמור על הבטיחות בגיזום והפיל ענפים כבדים ישירות לתוך בריכת הדגים (מצורף צילום ומסומן), שבמזל לא ניזוקה. רק לאחר שהתעקשתי עצרו את העבודה ופינו את הגזם, אך נגרם נזק לשיח נוסף בגינה (מצורף צילום ומסומן). לאחר כשעה וחצי עבודה בלבד, וללא גיזום צידי בצד השכן, החליט שוב אושר שהעבודה הסתיימה, ושחרר את המנוף בלי אישורנו. כשמחינו, טען שוב שלא סוכם על גיזום צידי - ורק לאחר שהשמענו לו הקלטה ברורה של השיחה שבה הוא עצמו מאשר זאת, אמר שיבוא בפעם הבאה ויגזום את מה שנשאר. העבודה נותרה חלקית ולא גמורה, לאחר ויכוחים, מתח ועוגמת נפש. למרות שלא הושלמה, אושר דרש וקיבל 1,000 ₪ נוספים מעבר לסכום המקורי. מדובר בהתנהלות חסרת תום לב, לא מקצועית ולא אמינה.
דירוגים:
כללי
5
איכות
1
מחיר
5
זמנים
7
יחס
7

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק