מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, הגיע מוקדם יותר מהזמן שקבענו, איתר את הבעיה ופתר אותה.
היה בסדר גמור! ניסה לפתור את הביעה בסבלנות רבה, לצערי ללא הצלחה אבל אין לי טענות.
הוא היה אדיב, נחמד, הגיע מהר וטיפל בבעיה. המחיר היה קצת יקר בעיני יחסית לעבודה שנעשתה אבל סך הכל היה בסדר.
הוא חסך לנו ביקור של טכנאי. הסביר טלפונית, ביקש וקיבל תמונות, הסביר את העניין, ולמעשה ויתר על ביקור בתשלום. נעים לשיחה, אמין ורוצה לעזור.
הוא היה כל כך בסדר, על הכיפאק. נתן יחס מושלם וגבה תשלום רק עבור הביקור.
היה מעולה!
ייעוץ טלפוני לגבי טיפול ברעש ממאוורר של מקרר מחברת בלומברג.
צלצלתי אליו בנוגע לרעש שהיה במקרר, הוא היה מאוד זמין ונוח, הדריך אותי לבדוק את מה שצריך ואיך להוציא את מה שהיה תקוע שם. היה סבלני ונעים והצלחתי לפתור את הבעיה.
טיפול מקצועי. המכשיר בן 25 שנה והוא ביטל רעשים שונים. אמנם עדיין יש רעשים קלים אבל אני מניח שזה בגין הגיל. עברו מספר ימים בודדים והרעש חזר, המקרר חזר לסורו.
בדיקת בעיית רעש וטיפול בגומיות רופפות במקרר של חברת סמסונג
היה פשוט מעולה! התקשרתי כדי לבדוק אפשרות לתקן רעש ממקרר סמסונג שיש לנו. תוך חצי שעה מרגע השיחה, הגיע קובי ובדק את המקרר. מדובר בבעיה שלא ניתן לטפל בה (בגלל עניין טכני) וקובי הסביר לי זאת בצורה מקצועית. ביקשתי מקובי לבדוק את הגומיות של המקרר, שהתרופפו. קובי בדק, פירק את דלתות המקרר ותיקן את מצב הגומיות תוך 10 דקות. על אף התיקון המקצועי, קובי גבה רק את עלות הגעתו ולא שקל מעבר. לאחר מכן, הגדיל לעשות אברהם, התקשר והמליץ לי על דרך למזער את הרעש מהמקרר מבלי לתקן אותו. בקיצור, מדובר בשני חבר׳ה מקסימים, מקצועיים, אדיבים והוגנים. ממליצה בחום!!
הגיב והגיע מהר. תוך שעה. טיפל בבעיה במסירות עד לשביעות רצון ועד שהמקרר הפסיק להרעיש. את כל התיקון אהרון עשה במו ידיו מבלי להחליף חלקים, על אף שהחלפת חלק הייתה פותרת את הבעיה. נחסך לי כסף רב בזכות המקצוענות של אהרון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.