מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
עם הזמן התיקון חזר לאותו המצב.
הגיע לבדוק ולנסות לתקן מקרר אלקטרה בן 5. כבר מראש נתן לי הרבה יעוץ טלפוני. הגיע בזמן ובדק ביסודיות את המקרר (הפריזר הפסיק להקפיא) דאג להודיע לי שמדובר בכמה אופציות ושכולן רעות אז עדיף פשוט לקנות מקרר חדש. אני לא יכול לתת ציון מושלם כי התקלה לא תוקנה, אבל הוא באמת עשה מאמץ, והוריד מהמחיר שהוא גובה מכיוון שהוא לא הצליח לפטור את התקלה. לדעתי אם היה ניתן לתקן הוא היה מתקן, ואני אמליץ עליו לכל מי שישאל.
היה מצוין, הוא עשה בדיקה למקרר וראינו שאין טעם לתקן אותו אז החלטתי לקנות חדש.
היה אחלה.
הוא היה אחלה, בסוף הוחלט להחליף את המקרר במקום לתקן אבל הוא העניק שירות טוב.
הוא בעל מקצוע מקסים איכותי ומקצועי, קיבלתי ממנו שירות טוב ומחיר הגון. אני מרוצה.
הוא היה ממש בסדר, בסוף לא הצלחנו לפתור את הבעיה אבל כנראה שזה ממש מסובך. הוא היה אדיב, נחמד והגיע ממש מהר בשעה לא קונבנציונלית. יש לציין שהוא ניסה לעזור לי בטלפון ולהדריך אותי בנוגע לפתרון הבעיה מבלי שהוא יגיע, אך ללא הצלחה.
הוא היה אחלה, קיבלתי ממנו שירות מצוין ויחס אדיב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.