מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
החלפת כרטיס פיקוד, מילוי גז ותיקון קצר למזגן עילי 2.5 כ"ס מסוג 25 Haier Buzz.
אני לא הייתי שם בעצמי אבל היה בסדר בגדול.
הוא היה בסדר גמור, עשה רושם טוב על אבא שלי, מקצועי והגיע בזמן. אני מרוצה מהעבודה שעשה עבור אבי.
הוא עשה עבודה נהדרת, עזר לי כך שלא הייתי צריך להחליף את הכרטיס, מקצועי, שירותי והמחיר הוגן לדעתי.
היה מעולה! ממש טוב!
היה ממש מעולה! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, היתה עוד תקלה והוא הגיע שוב בלי בעיה ובלי כסף ועכשיו המזגן עובד כמו שצריך ובנוסף היה די הוגן במחיר.
החלפת כרטיס אלקטרוני ותיקון קצר חשמלי במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
השירות היה טוב. הוא קצת הסתבך עם העניין, בהתחלה אמר שזה כרטיס אלקטרוני אבל לאחר שהחליף אותו המזגן עדיין לא עבד. אז הוא הביא איש מקצוע נוסף ושניהם עבדו על זה עוד. בסוף הם איתרו חוט מקצר, החליפו אותו ופתרו את הבעיה בסך הכל הוא השקיע הרבה מאד שעות. הוא היה נחמד מאוד ואדיב. אני מרוצה מהשירות למרות שזה נמשך הרבה יותר זמן ממה שחשבתי, ועלה יותר ממה חשבתי. הוא אמין ואני חושב שמה שהוא עשה זה בסדר.
שירות מדהים! הוא בן אדם עם לב זהב, מקצועי, ישר ועדין. הוא עבד יפה וקשה, לא עזב עד שלא תיקן את הבעיה כמו שצריך. המזגן לא קירר, הוא החליף קבל וראה שהמזגן עדין לא בסדר, חקר עד שהגיע לבעיה עצמה והחליף גם כרטיס מאייד. אחרי שהוא הלך העיניות השתוללו וצפצפו, התקשרתי אליו והוא חזר למחרת לסדר את זה.
היה נהדר! אדיב, נחמד ואמין.
הוא לא הסביר כמו שצריך את הטיפול הנדרש למזגן. כשעשה את העבודה הוא המליץ לעשות ניקיון למזגן, הזמינו ולקחו את העובד שהגיע ביחד איתו ואחרי שהם עזבו התקלה נהייתה רק יותר חמורה. המזגן יותר נהרס ברמה שהוא לא הפסיק לעבוד והיו צריכים להזמין מזגן מיני מרכזי חדש. גם כשהתקשרו להגיד לו על המזגן הוא ענה בצורה לא נעימה. בגלל שהוא הרגיש שהוא יצא באור לא טוב, הוא הגיע לעוד בדיקה של המזגן אבל גם אז הבדיקה לא הייתה טובה. לאחר מכן הזמנו בעלי מקצוע אחרים והם אמרו שדרך הטיפול שעשו למזגן רק הרס אותו יותר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.