מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה! לירון היה אדיב, אבחן את התקלה בטלפון ונתן לי הצעת מחיר. במוסך הוא הסביר על כל התהליך והיה זריז בתיקון הבעיה.
רונן אחלה של בן אדם ונתן אחלה שירות! הוא ישר זיהה שזו בעיה במדחס והיה מאוד ענייני, מקצועי ונחמד.
הוא בחור מקצועי, מאוד נחמד, מאוד שמחתי להכיר אותו ולהמשיך איתו הלאה. לגבי המחיר הוא הוגן לדעתי.
תיקון מזגן והחלפת מדחס מקורי ברכב מסוג יונדאי 35 i שנת 2015.
השירות היה אדיב ומעולה. הוא קיבל את הרכב בזמן שהוא לא תמיד נח. הוא דיבר איתי ועשה הכול כדי שיוכל לעבוד על הרכב כמה שיותר מהר. לאורך כל הדרך בטיפול, נותן תחושה שאפשר לסמוך עליו גם מבחינת התקשורת, ההסברים והליווי שהוא נותן. המחיר היה הוגן לפי דעתי.
בתחילה נתן מענה מהיר ועשה רושם של איש מקצוע נעים הליכות. במעמד התשלום, הסתבר שעשה תיקון גדול מבלי לקבל את אישורי מראש והעמיד אותי בפני עובדה קיימת. זרמתי עם העניין כי היה חשוב לי לקבל רכב עם מזגן תקין. לאחר כשבועיים המזגן שתיקן החל לעשות שוב בעיות. הציע שאגיע לבדיקה, אך לא מצא את מהות הבעיה וטען שיתכן שככה זה בגלל ותק הרכב ושלוקח זמן למזגן להיכנס לפעולה. היתה לי תחושה שהבעיה היא בחלק שתיקן אך מתשובותיו לא הייתי בטוחה שהוא ייקח על כך אחריות מלאה. המשכתי לנסוע עד שהמזגן שבק לחלוטין. בדיעבד, לאחר שהבאתי את הרכב למוסך מורשה להתייעצות, הסתבר שהוא אכן שם לי חלק תקול.
תיקון מזגן כולל החלפת צינורית מדחס ברכב מסוג יונדאי i10.
היה מעולה! הוא מאוד מקצועי, עשה עבודה מהירה ותוך שעה-שעתיים תיקן את התקלה.
תיקון שכלל החלפת צינור ומדחס ומילוי גז לרכב של חברת יונדאי.
לירון היה מאוד אדיב ונחמד, מקצועי. המזגן עובד כמו שצרך, אני מרוצה. המחיר הוגן.
הוא נתן לי שירות חבל על הזמן! היה לי בעיה עם המזגן המון זמן, בדק אם יש בריחה של גז וחיפש הרבה זמן מה מקור התקלה. הוא נתן שירות ממש מעולה ונתן לי מחיר טוב!
אחלה, אני נותן להם עשר בהכל. התיקון מאוד מאוד טוב והרבה יותר טוב מחדש אפילו, הוא מקצועי והמחיר הוגן לחלוטין.
למרות המאמצים של חמודי לפתור את התקלה מספר פעמים המזגן המשיך לא לקרר, רק לאחר התערבות של מוסך מורשה יונדאי הבעיה סודרה. לאחר הצגת העובדה שהתקלה תוקנה במוסך אחר, המוסך לא לקח אחריות על זה שהוא גבה כסף על כלום. הוא לא מקצועי וגם לא יודע לקחת אחריות על תקלות שלו. לא אחזור למוסך שלא יודע לקחת אחריות ולא אמליץ כאן לאף אחד לתת למוסך לטפל בבעיות של מזגן כי כנראה הוא לא יודע. חבל שבעל עסק שיש לו כל כך הרבה לקוחות מתנער מאחריות ולא יודע להכיר בטעותו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.