מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
בסך הכל היה בסדר.
היה ממש אחלה. הוא היה זמין בטלפון ונתן אבחנה טובה. ההחלטה שלנו הייתה להחליף מזגן ולא לתקן. ביחס למה שאני מכיר מאזור אחר הוא היה קצת יקר.
היה מצוין, ממש טוב. הוא בא וישר עשה בדיקה, הסברתי לו מה הייתה התקלה והוא עלה מהר מאוד על הבעיה וזיהה שהיא לא במזגן, אלא בצינור ניקוז וניתוק שלו פתר את הבעיה.
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי 5 כוח סוס של חברת אלקטרה ואבחון תקלה במזגן עילי 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
הוא ישר ואמין! אני ממליץ עליו, הוא עשר!
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים ואבחן את התקלה. אני מרוצה!
מאוד מרוצה, עשה אחלה עבודה והיה נחמד לגמרי.
דודו היה חבל על הזמן, עשר בהכל. שירות, אמינות ומחיר לדעתי.
הוא זיהה את הבעיה ואמר שזה כנראה הכרטיס האלקטרוני ולא הקבל כמו שהוא חשב בהתחלה. הוא הסביר שזה יקר להחליף כרטיס ושאפשר להתקין מזגן אחר. הייתי צריך לקבל אישור מהביטוח אז כאן נגמרה השיחה והוא לקח דמי ביקור. השירות היה מאוד מהיר. הוא התקשר בטלפון להתייעץ עם עוד בעל מקצוע שמבין יותר במה שמדובר והוא העביר לי את המידע. לא נפתרה הבעיה, אבל הוא התאמץ.
הוא היה נשמע אמין, הגיע ובדק את המזגן במשך כמה דקות, לדעתו חשב שהבעיה היא בכרטיס הפיקוד ואמר שזה לא ביכולתו לתקן ושאקרא לאלקטרה ולא לקחת תשלום.
היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר, אבחן את התקלה ועמד בזמנים. לדעתי המחיר סביר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.