מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
בסדר גמור. עשה את העבודה, רואים שהוא בודק היטב לפני שמחליט מה הבעיה, יסודי מאוד ולא מנחש. אני חושב שזה היה קצת יקר.
אין לי מילים לתאר!
כעבור יומיים שמנו לב שהחלק העליון של המקרר לא עובד והיו נזקים לא קטנים בעקבות זה. קראתי לו, והוא הגיע מהר והחליף מיד את הכרטיס האלקטרוני שוב. לדעתי, אם הוא היה בודק בפעם הראשונה את המקרר יותר טוב, אולי אפשר היה להימנע מהתקרית הזו.
הוא מקצוען ברמות הגבוהות. הוא הקדים להגיע, אבחן את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן על התיקון. אני מרוצה. .
היה מצוין! שירותי, מקצועי, הגיע בזמן. מומלץ בחום!
תיקון מקרר של חברת אמנה הכלל החלפה של התרמוסטט וכרטיס אלקטרוני.
היה מצוין:)
החלפת גוף חימום, תרמוססט וכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
הוא היה מעולה. בהתחלה הוא ניסה לפתור את התקלה דרך הטלפון ורק כאשר ראה שזה לא מסתדר הגיע אלינו. הוא ראה שכבת קרח ולכן החליף את הגוף חימום והתרמוסטט ולא ביקש תשלום אלא אמר שנחכה כמה ימים לראות שהכל בסדר. אך לאחר שלושה ימים התקלה חזרה. הוא הגיע אלינו ביום שבת בבוקר, החליף את הכרטיס האלקטרוני וגבה תשלום רק עליו. אני מרוצה ממנו.
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני ותרמוסטט.
אבנר עשה עבודה טובה, הוא פתח את כל המקרר ובדק הכל, אבל המחיר היה קצת יקר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.