מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 30 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר של חברת סימנס שכלל החלפת כרטיס בקרה ראשי.
הוא היה מושלם! הוא בא ביום שישי, היה מקצוען, זמין וממש עשה את העבודה בצורה מושלמת.
המקרר לא קירר, הוא היה מקסים, התקשרתי ותוך 10 דקות היה פה, עבד מהר והיה אחלה.
שגיב לקח את הכרטיס למעבדה ורק אחרי שקבעו שאי אפשר לתקן הוא החליף כרטיס. הוא הרשים אותי מאוד לטובה.
השירות שלו היה מצוין ברמה מאוד גבוהה.
היה אחלה, מאוד זמין, הגיע באותו יום, בערב חג, זיהה את התקלה, סידר לי עוד דברים קטנים על הדרך, היה נחמד, מסודר, שירותי, מקצועי ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני ממש מבסוט!
הגיע בזמן (אפילו לפני), היה נחמד ואדיב, בדק את המכשיר, איתר תקלה, הציע פתרון וביצע את התיקון בצורה מהירה ומקצועית. נתן טיפים לתחזוקה, השאיר פרטים להתקשרות למקרה שיש שאלה או איזושהי בעיה נוספת.
הוא הגיע בהתראה של חצי שעה, המחיר היה סבבה לדעתי וחוץ מהחלפת כרטיס, הוא גם סידר עוד כמה דברים במקרר.
הוא היה סבבה. הגיע בזמן ומהר, היה אחראי וזר לאחר מכן לראות שהכל באמת עובד כמו שצריך.
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן, עשה עבודה טובה.
היה שירות מצויין! יניב הוא בחור טוב מאוד. הוא לא היה בטוח שהחלפת הכרטיס תתקן את הבעיה, אז הוא החליף בכל מקרה ולא לקח עלות, ורק לאחר יומיים שהתברר בוודאות שהתקלה סודרה שילמתי לו . המחיר שיניב גבה היה הכי נמוך בהשוואה לשוק. התיקון היה מקצועי והוגן והוא עושה הכל ביעילות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.