מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 20 חוות דעת רלוונטיות
שירות מצוין, מקצועי ויעיל. היה זמין בזמן קצר, הגיע בזמן, היה אדיב ונחמד. הוא הסביר כל שלב ושלב בשירות ובבדיקה. מומלץ.
רז היה מעולה באמת, הוא בא, בדק, עשה כל מה שצריך ולקח לי כסף רק על הביקור. רק דברים טובים אני יכולה להגיד עליו.
נאור היה אדיב ונחמד, ובדק אם הבעיה היא רק הקבל או המנוע כולו. הוא החליף את הקבל אבל ראה שזה לא פותר את הבעיה ולכן לא הצליח לתקן את המדיח. הוא עשה כמיטב יכולתו ועשה רושם מאוד אמין ומקצועי. בגלל שהבעיה לא נפתרה הוא לא לקח תשלום על הקבל שהחליף אלא רק תשלום שהיה הוגן בעיני על הבדיקה שעשה, ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
הוא היה בסדר גמור, הוא נתן שירות טוב והגיע בזמן.
הוא היה ממש אחלה, אי אפשר היה לתקן את התקלה אבל הוא בדק מה הייתה הבעיה, היה דייקן והודיע מראש מתי יגיע.
הוא היה אמין וישר מאוד, הגיע, ראה את הבעיה ולבסוף אמר לי שאין לי למה לתקן והמליץ לי לקנות חדש, היה ממש בסדר בסה"כ.
אלברט היה מצוין! הוא בדק את המדיח הישן שלי וייעץ לי לקנות חדש, הוא אמר שלא שווה להשקיע ולשלם עבור התיקון, הוא היה הוגן מאוד וגבה עבור הביקור בלבד.
השירות של נדיר היה סבבה, הגיע בזמן והיה מקצועי, אך המנוע היה הרוס והמליץ לא לתקן.
דיברתי איתו לגבי תקלה בגוף חימום של המדיח כלים, אמרתי לו מה כתוב במדיח והוא אמר שיבוא ויראה, הסתכל ואמר שזה בעיה במנוע וגם בגוף חימום ולא שווה לי לתקן. בקשתי ממנו שיתקן גם את המקפיא והוא התחיל לתת לי הוראות שבעלי יתקן את הדלת, זה ממש חוצפה, לא קראתי לו כדי לתת לי הוראות. בנוסף, הוא היה לא אמין לגבי המחיר של המנוע ומישהו שאני מכירה אמר לי שזה הרבה יותר זול ממה שאמר. הוא רק עשה בדיקה, לא הסכים לתקן את המקפיא ובסוף יצא אחרי עשר דקות וגבה תשלום. אני ממש לא מרוצה ממנו. הוא לא ישר וזה לא מכובד. לא הייתי קוראת לו שוב.
היה מאה אחוז! הוא בדק את המדיח ובסוף הסתבר שהמנוע הלך, הוא המליץ לקנות מדיח חדש כיון שהתיקון לא שווה כלכלית. המליץ לנו איזה מדיח כדאי לקנות ועזר בכל מה שאפשר. גם המחיר שלקח היה סביר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.