מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 174 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין! הגיע בערב חג. הוא עשה מאמץ והחליף את זה למרות שהגישה למזגן לא הייתה נוחה. הוא חסך לי כסף כי אלקטרה אמרו שלא ניתן לתקן ללא הזזת המזגן. הזמנתי אותו והוא פתר לי את התקלה! בדקתי את המחיר של הכרטיס וזה אכן מחיר סביר.
החלפת חיישן רגש למזגן של חברת אלקטרה, כולל איתור התקלה.
היה ממש מעולה! הוא מקצועי, זמין מאוד ונתן שירות מעבר למצופה.
המזגן לא עבד, הוא זיהה את התקלה, אמר שהוא לא מתקן תקלות כאלה והייתי צריכה להביא מישהו אחר. הוא היה בסדר, ממש חמוד והגיע ישר כשהתקשרתי.
אין ספק שרפאל מקצוען ומסודר. הוא הגיע בהתראה קצרה, בדק הכל וניסה לעזור. המזגן שלנו לא קירר כמו שצריך והוא מצא מה הבעיה.
איתור תקלה במזגן מחברת אלקטרה.
יבגני מקצועי, נעים ומסביר פנים! המחירים שלו היו פחות מתאימים מבחינתי ולכן בחרתי להמשיך את העבודה עם מישהו אחר. מעבר לכך הוא היה זמין ונגיש.
הוא היה מצוין, מאוד שירותי, מקצועי ואיתר את התקלה דיי מהר. מגיע לו עשר והוא היה מעולה!
מור הגיע והיה בסדר.
השקיע את הנשמה. עלה לגג כמה פעמים, נסע להביא כרטיס אחר, בדק כמה גורמים אפשריים לתקלה ואפילו חזר למחרת שוב.
איציק היה בסדר, אומנם לא הצליח לתקן את המזגן, אבל בהחלט עשה את המקסימום שלו.
הוא אמין ומדבר לעניין! המחיר שהציע לתיקון התקלה היה סביר לדעתי ולכן בחרתי לא לעשות אותו דרכו, אבל הכל היה ממש אחלה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.