מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 597 חוות דעת רלוונטיות
המזגן לא פעל בכלל, לא הגיב לשלט והוציא צפצופים. לפי הוידאו ששלחתי, אדם אחר אבחן בעיה בכרטיס מאייד. אלי הגיע עם כרטיס מאייד והחליף את הישן. המזגן חזר לפעול, אבל הוא לא הוציא קור. לרגעים חשבתי שההחלפה לא בוצעה כמו שצריך. אלי התקשר למישהו אחר ותאר בפניו את העובדה שהמזגן חזר לפעול אבל לא מוציא קור. הבחור בצד השני הזכיר לו שיש צורך לבצע איתחול מחדש ביחידה החיצונית אחרי שמחליפים כרטיס מאייד. הוא ביצע את האתחול והמזגן חזר להוציא קור.
היה ממש אחלה!
היה טוב מאד. הסביר את הבעיה ונתן 2 אופציות לפתרון הבעיה.
זמין מאוד, ביצע את העבודה במהירות ולשביעות רצוני. בבעיה דחופה שהייתה לי במזגן אחר התקשרתי ליניב לבדוק מתי הכי מוקדם שיוכל להגיע. למרות שלא היה באפשרותו להגיע פיזית, הוא קיים איתי שיחת וידאו ארוכה שבה אבחן את הבעיה והנחה אותי איך לטפל בה עצמאית. טכנאי מעולה ואיש מדהים!
היה בסדר גמור! טל הגיע בזמן שנקבע, ידע לאבחן את התקלה, החליף את החלק שלא היה תקין ולא הלך לפני שבדק שהמזגן חזר לעבוד.
תיקון מזגן אינוורטר מולטי VRF של LG שכלל החלפת כרטיס בקרה, אחד המנועים ואחת הכנפיים.
מקצוען ואדיב, עשה מאמצים אדירים והצליח לתקן את המזגן המורכב הזה לפני כניסת החג. נסע פעמיים מראש העין למחסן המרכזי בחולון להביא חלקים. אפילו דחה עבודות אחרות לשם כך. השתדל מאד לצמצם עלויות.
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
החלפת קבל למזגן עילי LG בעל כוח סוס אחד.
היה מאה אחוז, מצוין!
דוד היה אחלה! מגיע לו בהכל 10 מ-10!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.