מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
השירות של רז היה מעולה. הוא הגיב במהירות לפנייה, עמד בזמנים, וביצע את התיקון על הצד הטוב ביותר. עלות התיקון הייתה סבירה לחלוטין בעייני.
תיקון כרטיס בתנור חברת סימנס והחלפת בית מנורה במייבש חברת אלקטרה.
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי. הגיע, איתר את התקלה ועשה עבודה טובה, הסביר כל מה שעשה ולקח את המחיר שסיכמנו מראש.
היה בסדר גמור. בא בזמן, ענה מאד מהר, עדכן בטלפון על כל דבר, היה נחמד, שירותי ולקח מחיר הוגן יותר מכולם לדעתי. ציון 10 פלוס.
הוא אדם מאוד מקצועי, חביב, נחמד ודייקן, אני מאוד ממליץ עליו!
וואו, אין אנשים כאלה! אדי פשוט טכנאי מקסים, אין לי מילים. לקבל ממנו שירות זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי השנה! היה פשוט תענוג, הוא איש ישר, סבלני ועבד צ'יק צ'ק. גם בעלי התלהב ממנו מאוד ואני ממליצה עליו לכולם מכל הלב, הוא אחד הנדירים.
תיקון שכלל החלפת מנורה וכרטיס מסך לתנור אפייה של חברת סימנס.
היה מספר אחד! אדיב, מקצועי, ובנוסף סידר לי את העניינים של החשמל שם כי הוא אמר שזה היה מסוכן וחיכה עד שהבאתי מפצל חדש כמו שהמליץ לי. כל הכבוד לו.
אחלה! הוא עשה עבודה טובה מאוד, המחיר לא זול במיוחד, אבל העיקר שתיקן כראוי.
תיקון תנור אפייה מחברת סימנס שכלל החלפת חוטי חשמל שרופים, החלפת מנורה ועוד.
קובי היה מקסים. הגיע בזמן, בחור נחמד וסימפתי שעשה עבודה יפה מאוד.
הוא איש נחמד ומקצועי, הגיע בזמן ועשה את מה שהיה צריך.
הוא היה מעולה. השירות שלו היה טוב והוא הגיע בזמן. היחס שלו מעולה. העבודה טובה, הוא בחור ממש מקסים. עוד בטלפון הוא כבר ידע מה הבעיה והגיע עם החלק שהיה צריך. עכשיו התנור עובד מעולה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.