מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
מתן הדרכה טלפונית עד לפתרון תקלה במקרר מחברת סמסונג שפועל על פי מנגנון שבת.
הוא אדיב מקצועי. באמת ישר, הוא חסך לי ביקור. אני מרוצה.
הוא אבחן דרך הטלפון שיתכן והבעיה היא שהמנוע התחמם מידי, הוא אמר לנו מה לעשות כדי לנסות לפתור את זה בעצמנו וזה באמת פתר את התקלה. מגיע לו 100 מתוך 10!
הוא היה עשר!
הוא מומלץ בחום, נעים הליכות ומדבר בצורה נעימה. הוא אמר שחבל שיבוא עד אליי ועדיף שאנסה לפתור את התקלה לבד, הציע לי איך לסדר את הדברים בדלת המקרר ולאחר מכך כיצד לבדוק את הציר כי הצירים מאוד רגישים במקרר מהסוג הזה. מה שהוא אמר לי לבדוק ולעשות אכן פתר את התקלה. הוא היה כזה אדיב ומקסים, מישהו אחר יכול היה לבוא ולגבות על זה כסף. שהקדוש ברוך הוא יברך אותו וייתן לו את כל הטוב שבעולם!
הוא היה נחמד ואדיב מאוד. הוא הסביר לי שאני צריכה לשאוב וזה אכן פתר את התקלה! הוא לא גבה תשלום עבור הייעוץ.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.